וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: הנהלה עד ה-15 ביוני, או ביטול הסכם

1.6.2011 / 10:10

פביאן סטולר סיכם בקבוצה, סעיף מוזר בהסכם מאפשר לו לעזוב. גורם: "באר שבע בדקה אפשרות לצרפו אם יעזוב"

על סעיפים משונים בהסכם עם שחקני רכש כבר בטח שמעתם, אבל הסעיף הבא בהסכם של פביאן סטולר עם הפועל פתח תקוה,הוא חריג ביחס לכל הסכם אחר. הסעיף קובע כי "אם הפועל פתח תקוה לא תגבש הנהלה עד תאריך ה-15 ביוני 2011, השחקן יראה את עצמו משוחרר מהסיכום ורשאי לפנות לכל קבוצה אחרת". בהפועל פתח תקוה אישרו את הידיעה. גורם בקבוצה סיפר הבוקר (רביעי): "הפועל באר שבע כבר בדקה אפשרות לצרפו אם יעזוב במסגרת ההסכם. אם השחקן יישאר? אנחנו עושים את כל המאמצים כדי שבקרוב מאוד כולם יידעו מה יהיה ההרכב של ההנהלה".

היום תגיע הפועל פתח תקוה לבית הדין בשל פרשת העברת הזכויות. את המועדון ייצגו המנכ"ל אפי צפריר ועו"ד שי אליאס. במועדון מתכוונים לטעון כי אין צורך בהעברת הזכויות, משום שגל חצור ותומר סיני מתכוונים לעזוב את הקבוצה ואילו דני לוי נמצא לא מעט שנים בעמותה, מה שכביכול מעיד על היותו חלק מהבעלים. לוי הצהיר שוב שיחזור לקבוצה לאחר שהודיע על התפטרותו פעמיים במהלך העונה. סיני אמור לחזור לארץ בעוד מספר ימים, אבל כבר הודיע למקורביו שלא יישאר עונה נוספת. חצור כבר הצהיר פעמים רבות העונה שיעזוב בתום העונה.

כפי שפורסם שלשום, החלוץ מירלאן מורזייב קיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. הבלם דניאל אדו ייכנס בקרוב למשא ומתן עם המשך דרכו בקבוצה.

הבוקר נשלחה למשרדי ההתאחדות לכדורגל בקשה לביטול ואי אישור העברת זכויות בקבוצה ומינוי של ועדה קרואה. לרשימת החותמים על הבקשה הצטרף גם גברי לוי, לשעבר יושב ראש ההתאחדות, התומך בהפקעת זכויות הניהול מידי העמותה לניהול כדורגל והעברתה לידי ועדה קרואה בשיתוף נציגי עמותת איגוד אוהדי הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully