וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד הצעירה: "השחקנים מבינים מה הם השיגו"

המאמן לואיס מייה שיבח את שחקניו אחרי הזכייה ביורו: "כל אחד מהם תרם". טיאגו אלקנטרה: "היינו חייבים לנצח בגמר"

הכדורגל הספרדי כבש אתמול (שבת) יעד נוסף ואחרי שהנבחרת הבוגרת זכתה באליפות אירופה ואליפות העולם וברצלונה שוב דרסה את ליגת האלופות, הנבחרת הצעירה גברה על שוויץ 0:2 וזכתה באליפות אירופה שהתקיימה בדנמרק.

"זה ניצחון גדול, ניצחון קבוצתי ואנחנו צריכים לברך אחד את השני. היינו חייבים לנצח במשחק הגמר", אמר קשר ברצלונה טיאגו אלקנטרה, שכבש את השער השני בבעיטה חופשית ארוכה וחתם את התוצאה. כובש השער הראשון, אנדר הררה, אמר: "הניצחון הזה הוא חשוב וגדול בגלל הלחץ שהיה עלינו לזכות".

המאמן לואיס מייה הוסיף: "השחקנים מאושרים, הם מבינים מה הם השיגו כאן. היה לנו קמפיין נהדר וכל שחקן תרם את חלקו. אני מאושר בעיקר בשביל השחקנים שעבדו קשה וכל הזמן האמינו שאפשר לזכות".

חלוץ דפורטיבו לה קורוניה, אדריאן, אמנם לא כבש במשחק הגמר, אבל סיים את הטורניר כמלך השערים עם חמישה כאלו, ארבע שנים אחרי שהסתפק בסגנות באליפות העולם לנבחרות צעירות (2007). הוא אמר אתמול: "מאז התיקו נגד אנגליה במשחק הראשון שלנו (1:1), התחלנו להבקיע הרבה וכולנו מאושרים. כמובן שאישית אני מאוד שמח על כך שזכיתי במלכות השערים של הטורניר. אתה חולם על דברים כאלו, אבל לא חושב שהם יקרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully