וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטובלי: "גאספריני לא היה הבחירה הראשונה של אינטר"

אגדת העבר של הנראזורי ביקר את מינוי מאמן גנואה לשעבר: "העזיבה של לאונרדו הייתה מפתיעה והבכירים היו תפוסים"

יומיים אחרי שג'אן פיירו גאספריני מונה רשמית למאמנה של אינטר, ניתן להתחיל למצוא בין שלל המחמאות המורעפות על מאמן גנואה לשעבר גם ביקורות ראשונות על המינוי המפתיע של הנראזורי.

אחרי שמאסימו מוראטי התלבט בין שמות בעלי שם עולמי כמו מרסלו ביילסה, חוס הידינק ופאביו קאפלו, הפור נפל בסופו של דבר על גאספריני, שפוטר מגנואה אחרי עשרה משחקים בעונה החולפת, ובסן סירו יש מי שמאמינים שחוסר הניסיון של המאמן בן ה-53, שהעביר את מרבית קריירת האימון שלו בקבוצת הנוער של יובנטוס ומעולם לא אימן קבוצה גדולה, לא מתאים לקבוצה עם שאיפות כמו אלו של אינטר.

"אנחנו מקבלים אותו בברכה, אבל בהחלט אי אפשר להגיד שהוא היה הבחירה הראשונה של המועדון", אמר ספילו אלטובלי, אגדת העבר של אינטר ונבחרת איטליה. "להערכתי תהיה לו שנה אחת להוכיח את עצמו, ואז נראה מה יקרה בהמשך".

"עזיבה הפתאומית של לאונרדו", המשיך אלטובלי. "אותה עדיין לא מצליח למצוא לה הסבר הגיוני, תפסה את אינטר לא מוכנה, והמאמנים הבכירים כבר היו תפוסים. עם זאת התרשמתי מהסגנון ההתקפי של גאספריני בגנואה, וברור שאם הוא יזכה בתארים עם אינטר הכל יישכח במהירות, וכדאי לו להתחיל בכך כבר בסופרקאפ האיטלקי מול מילאן באוגוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully