וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל ארגנטינה לקופה אמריקה: ללקק את האצבעות

באטיסטה פרסם את 23 השחקנים שינסו לזכות בגביע ראשון מאז 93'. מסי, די מריה, היגואין, אגוארו, טבס. רוצים עוד? כנסו

מאמן נבחרת ארגנטינה סרחיו באטיסטה פרסם הערב (שבת) את סגל הנבחרת לטורניר הקופה אמריקה שייערך במכורתו ויחל ב-1 ביולי. מי שנכלל הוא קרלוס טבס, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, בסגל שכולל לא פחות משבעה שחקני התקפה מתוך 23.

טבס יחבור בין היתר לליאונל מסי, גונסאלו היגואין וסרחיו אגוארו, כאשר האלביסלסטה מכוונים ללא פחות מאשר זכייה בגביע לאחר שהנבחרת לא עשתה זאת מאז 1993.

בתחילה זימן באטיסטה סגל בן 26 שחקנים, ממנו קיצץ שלושה. מי שבסופו של דבר שילמו את המחיר הם שחקנים המשחקים בארגנטינה: לוסיאנו מונסון (בוקה ג'וניורס), דייגו ואלרי (לאנוס) ואנסו פרס (אסטודיאנטס).

כצפוי, השוער מריאנו אנדוחאר יהיה אחד משלושת השערים של הנבחרת, כשהוא החליף בסגל את אוסקר אוסטארי, שוערה של חטאפה שנפצע.

הסגל המלא של נבחרת ארגנטינה לקופה אמריקה

שוערים:

סרחיו רומרו (AZ אלקמאר), חואן פאבלו קאריסו (ריבר פלייט), מריאנו אנדוחאר (קטאניה)

הגנה:

גבי מיליטו (ברצלונה), אסקיאל גאראי (ריאל מדריד), ניקולאס בורדיסו (רומא), חאבייר סאנטי (אינטר), ניקולאס פארחה ומרקוס רוחו (ספרטק מוסקבה), פאבלו סבאלטה (מנצ'סטר סיטי)

קישור:

חאבייר מסצ'ראנו (ברצלונה), לוקאס ביגליה (אנדרלכט), אבר באנגה (ולנסיה), אסטבן קמביאסו (אינטר), חאבייר פסטורה (פאלרמו), פרננדו גאגו (ריאל מדריד)

התקפה:

ליאונל מסי (ברצלונה), אנחל די מריה וגונסאלו היגואין (ריאל מדריד), סרחיו אגוארו (אתלטיקו מדריד), אסקיאל לאבצי (נאפולי), קרלוס טבס (מנצ'סטר סיטי), דייגו מיליטו (אינטר)

פרגוואי: אוסקר קרדוסו לא זומן

גם נבחרת פרגוואי פרסמה הערב את סגל הנבחרת שלה, כשההפתעה הגדולה ביותר הייתה השארתו של חלוץ בנפיקה, אוסקר קרדוסו, מחוץ לסגל. בנבחרת פרגוואי זועמים על חלוץ בנפיקה וטענו שהוא לא משקיע מספיק בנבחרת, ולאור זאת לא זומן

כזכור, החלוץ החמיץ פנדל במונדיאל האחרון מול נבחרתה של ספרד בשלב רבע הגמר, במשחק בו ניצחה מי שזכתה באליפות העולם בסופו של דבר 0:1. מי שכן יהיו חלק מהסגל של חרארדו מרטינו הם לוקאס באריוס, שזכה באליפות עם בורוסיה דורטמונד העונה, רוקה סנטה קרוס מבלקבורן האנגלית ונלסון ואלדס מהרקולס הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully