וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה הביסה את אלבניה במשחק הכנה לקופה אמריקה

האלביסלסטה נתנו קצת נחת לאוהדים בבואנוס איירס עם 0:4 על היריבה החלשה. ליאונל מסי כבש שער אחד ובישל שניים

ליואנל מסי אמנם עבר עונה ארוכה ומתישה, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הוא הוכיח שהוא מוכן לקופה אמריקה כשהוליך את נבחרת ארגנטינה לניצחון קל 0:4 על אלבניה במשחק הכנה. מאז שהגיע למולדתו, מסי הותקף על ידי אוהד של רוסאריו סנטרל ואחר כך קצת הסתבך בעקבות פרסומים על מסיבות סקס ואלכוהול שערך בווילה בבואנוס איירס, אבל על המגרש זהו אותו קוסם שכל העולם מכיר.

האלבילסלסטה שלטו במשחק בבואנוס איירס למן הפתיחה מול יריבה חלשה ועלו ל-0:1 משער של אזקייל לאבצי בדקה החמישית אחרי מסירה של מסי. בדקה ה-43 השניים החליפו תפקידים והפעם חלוץ נאפולי היה זה שבישל לכוכב מברצלונה. שני השערים שחתמו את התוצאה היו שייכים לקון אגוארו שנכנס כמחליף וכבש בדקה ה-74 אחרי בישול שני של מסי ולקרלוס טבז שמצא את הרשת בדקה ה-90.

"ליאונל היה מצוין, הוא הגיע למצבים ויצר לחבריו הזדמנויות", סיכם המאמן סרחיו באטיסטה, "הנבחרת שיחקה היטב, אבל יש עוד דברים לעבוד עליהם כי שיחקנו נגד נבחרת שלא תקפה הרבה ולא החזיקה הרבה בכדור. אני מרוצה משום שעשינו את כל מה שהתאמנו עליו".

הקופה אמריקה ייצא לדרך ב-1 ביולי, כשארגנטינה תפגוש את בוליביה למשחק הפתיחה. ביחד עם השתיים הללו תשחקנה בבית א' גם נבחרות קולומביה וקוסטה ריקה, שהחליפה אורחת אחרת - יפן - אחרי שזו נאלצה לבטל את השתתפותה בעקבות אסון הטבע שפקד את המדינה ודחיית משחקי ליגה לתקופה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully