וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'ורג', ביטון וברטקובסקי יושאלו

24.6.2011 / 12:22

המאמן מוטי איוניר הודיע לשלושת הצעירים כי הם לא בתכניות שלו לעונה הקרובה. אלי זיזוב הרשים וקרוב לחתימה בקבוצה

שחקני מכבי תל אביב אלירן ג'ורג', יגיל ביטון וליאור ברטקובסקי קיבלו הבוקר (שישי) הודעה מהמאמן מוטי איוניר כי הם לא בתכניות המקצועיות של הקבוצה לעונה הקרובה, וכי יושאלו לקבוצות אחרות על מנת להתחשל ולחזור בעתיד למועדון. אחת האופציות העומדות בפני ג'ורג' היא הצטרפות לבני יהודה, כשברטקובסקי צפוי לחזור להפועל ראשון לציון, בה שיחק כמושאל בעונה שעברה. השלושה לא ייצאו עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד ביום שני, כאשר במהלך סוף השבוע יקבע איוניר את הסגל הסופי למחנה, ויתכן ששחקנים נוספים ינופו.

הבוקר קיימה הקבוצה אימון נוסף בקריית שלום ומחר ייערך משחק אימון פנימי שעל פיו עשוי איוניר לקבוע את המשך דרכם של מספר שחקנים. מי שקרוב לחתימה הוא הקשר הצעיר אלי זיזוב, שהרשים מאוד אתמול במשחק האימון בו מכבי תל אביב הפסידה 3:2 להפועל ראשון לציון, ונראה כי היכולת הטובה שלו קנתה לו מקום בסגל. זיזוב גדל במכבי תל אביב ושיחק בהמשך בקבוצות הנוער של לבסקי סופיה הבולגרית ובראגה הפורטוגלית.

ביום ראשון יקיים המועדון מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת העונה. נכון לעכשיו אין התפתחויות חדשות בפרשת הקשר מאור בוזגלו, שהושעה לשבעה ימים ולא אמור לצאת להולנד. ובשבוע הבא צפויות להימשך השיחות בין המועדון לנציגיו של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully