וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: מכבי תל אביב הפסידה 3:2 להפועל ראשון לציון

23.6.2011 / 19:14

הצהובים שיתפו את כל השחקנים החדשים וכבר פיגרו 3:0 מול העולה החדשה. קהת צימק עם צמד. פרץ צפוי להיעדר זמן רב

נמרוד סונדרס

צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: יותם בן דוד

ללא מאור בוזגלו המושעה ולפני היציאה למחנה האימונים בהולנד, ערכה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את משחק האימון הראשון שלה מול העולה החדשה הפועל ראשון לציון. שתי הקבוצות נפגשו בקרית שלום והציגו מספר שחקני רכש, כשדווקא ראשון לציון זכתה בניצחון 2:3, אחרי שכבר הוליכה 0:3.

מוטי איוניר העלה בהרכב את שחקני הרכש רפי דהן ומוסא קונאטה, ויחד איתם פתחו גם השוער גיא חיימוב, ציון צמח ותמיר כחלון שחזרו לקבוצה אחרי עונת השאלה. ראשון לציון, עם רכש צנוע בהרכב בדמות השוער הוותיק אוהד כהן, ריף מסיקה ואופיר עמרם, עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה משער של אסף כהן הצעיר.

המשחק חולק לשלושה שלישים, ובדקה ה-30 ערך איוניר שינויים רבים בהרכב, כולל הכנסתם של תום מנשרוב ועומר ורד שחזרו גם הם מהשאלה, השחקן החדש דיאא סבע וכן ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי. קלמי סבן נכנס אף הוא, אך בדקה ה-33 איבד כדור ואיפשר לעומר אצילי מראשון לציון לכבוש את השני. צעירי ראשון לציון המשיכו לחגוג על כר הדשא, ובדקה ה-52 אסף כהן השלים צמד וקבע 0:3.

השליש השלישי היה בסימן מכבי תל אביב, שערכה עוד חילופים, כולל כניסתו של אלי זיזוב הצעיר שהעיר את המשחק, וצימקה מצמד של רועי קהת בדקת 77 ו-83. בדקה ה-89 קיבלו הצהובים הזדמנות להשוות את התוצאה, אבל הפנדל של סבע נעצר על ידי רועי משפתי, שוער קבוצת הנוער של ראשון לציון.

"זה היה רק משחק אימון ראשון שלנו", הזכיר בסיום איוניר. "השחקנים עוד צריכים להיכנס לכושר משחק והעיקר שהם החלו לצבור דקות. התוצאות פחות משמעותיות".

בצד השני, המאמן ניסן יחזקאל היה מרוצה: "השחקנים היו נחושים ואני מרוצה מכך. אני מאמין שנתחזק בעוד מספר שחקנים כי הסגל הזה לא יספיק לכל העונה. אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל ולהחזיר את הקהל למגרשים".

הבלם הצעיר ריף פרץ, שכמובן נעדר מהמשחק בגלל פציעה, עבר היום בדיקת MRI, בה התגלה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת. פרץ אמור להיעדר במשך תקופה ארוכה, ומכבי תל אביב תצטרך להסתדר בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully