וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור המרכזי": איילי מכחיש שסיני הציע לו כסף

24.6.2011 / 11:04

גורמים שהפועל אשקלון טוענים שלחלוץ קשר עם תומר סיני, אך הוא טוען שהם מנסים להסיט את האש מכך שחייבים לו כסף

פרשת "הכדור המרכזי" - כל הדיווחים

אחרי שאתמול (חמישי) תושאל כדורגלן ראשון במסגרת פרשת "הכדור המרכזי" – חלוץ הפועל אשקלון בעונה החולפת איליה יברויאן – בעקבות ההאשמות שהטיח בו בעלי הקבוצה פרוספר אזגי, שטען שהחלוץ היה חייב כסף לתומר סיני מהפועל פתח תקוה, נפוצו שמועות על שחקנים נוספים בקבוצה שאולי יגיעו לתשאול. באשקלון היו שרמזו כבר לקשר שנוצר בעבר בין החלוץ שלהם, סרג' איילי, לתומר סיני, אבל גם במקרה הזה, כמו במקרה יבוריאן, החלוץ לא מבין במה מדובר וטוען: אלו סיפורים שמופצים בגלל שאשקלון חייבים לו כסף.

גורמים באשקלון סיפרו בשבועות האחרונים על כך שהשחקן מחוף השנהב אמר להם שכשהוא שיחק בשנה שעברה בהפועל רמת גן שהגיעה למשחקי המבחנים על הישארות בליגת העל, תומר סיני ואדם נוסף הגיעו לביתו והציעו לו סכום כסף על מנת שימכור את המשחק. איילי, כאמור, טוען שמדובר ברכילות זולה, שמטרתה להסית את האש מהסיפור האמיתי: הכסף שלא שולם לו, וכנראה, על פי הטענות, לא שולם באופן מלא גם לשחקנים אחרים באשקלון.

איילי הסכים לומר על כך היום: "שמעתי על זה וזה בולשיט. לא הציעו לי כלום ולא אמרתי דבר כזה לאף אחד. אשקלון צריכים לשלם לי את מה שמגיע לי וזהו. לא הציעו לי כסף ואף פעם אני לא אקח כסף. אני מקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully