וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזגי: "אם יברויאן מכר אותי, אשבור לו את הפיקות ברגליים"

הדס גרינברג

23.6.2011 / 22:19

הבעלים של אשקלון תוקף ללא מעצורים את החלוץ, שלטענתו היה חייב כסף לתומר סיני לפני משחק ההישארות מול הפועל פ"ת

"הכדור המרכזי": כל הדיווחים

פרשת "הכדור המרכזי" ממשיכה להתגלגל, והערב (חמישי) נדרש לנושא גם הבעלים של הפועל אשקלון פרוספר אזגי כשהתראיין לרדיו 103. אזגי דיבר בעיקר על הקשר של חלוצו בעונה שעברה איליה יברויאן לפרשה, שעה שזה הובא לתשאול ואחרי כשעתיים של חקירה שוחרר לביתו. "כשלקחתי את יברויאן לקבוצה ידעתי שהוא מהמר, אבל לא הייתה לי ברירה. זה שחקן שיכל לעזור לי", אמר אזגי בפתח דבריו הקשים.

הבעלים של אשקלון הוסיף והסביר את חשדותיו וטענותיו: "אני טוען שהגיעה אלי שמועה מאנשים מענף הכדורגל שאמרו לי – 'תיזהר מיברויאן, שלא ימכור אותך במשחק האחרון. אחרי המידע שקיבלתי הזמנתי את יברויאן למשרד שלי ואמרתי לו שהמשחק הזה (האחרון מול הפועל פתח תקוה, ה.ג) מאוד חשוב לי ושיש שמועות שאתה חייב כסף לתומר סיני. הבן אדם היה גבר, הסתכל לי בעיניים ולא הכחיש שיש לו חוב של 30 אלף שקל וכבר שנה לא פונים אליו. אמרתי לו 'תקשיב, אתה מרוויח אצלי הרבה כסף ואנחנו לפני המשחק. אין לי בעיה לתת לך 30 אלף כדי שנהיה רגועים ושתסגור את החוב'. יבוריאן ענה לי שהוא (תומר סיני, ה.ג) לא פנה אליו ושהוא רוצה לעלות למגרש ולזיין אותו. אלה המילים שלו".

במשחק המדובר ניצחה הפועל פתח תקוה 0:3, ניצלה מירידה ושלחה את אשקלון לליגה הלאומית. "עד שאני לא יודע בוודאות שמכרו אותי אני לא יכול להאשים", סייג אזגי את דבריו, אך מיהר להוסיף: "היו אצלנו הבדלים גדולים בין משחקי בית לחוץ. במשחקי בית היו הצגות יפות ובמשחק האחרון הפועל פתח תקוה עלתה עלינו בשלוש דרגות. אני מרגיש מרומה. אם איליה יברויאן מכר אותי, לא רק שאני אכניס אותו מאחורי סורג ובריח, אלא גם אשבור לו את הפיקות ברגליים. גם אם אני אביא הוכחה שקנו את המשחק באשקלון, אני ירדתי ליגה. הכדורגל זה בדם שלי, אני חולה. אם אני אגלה שהוא מכר אותי, הוא לא ישחק כדורגל יותר. אני לא מפחד שיזמינו אותי לחקירה, אני לא רואה אף אחד בעיניים, אני איש הגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully