וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "הכדור המרכזי": איליה יברויאן נחקר ושוחרר

23.6.2011 / 17:11

החלוץ הובא לתשאול. אחד הבעלים של הפועל פ"ת גל חצור שוחרר בתנאים מגבילים, בעוד תומר סיני יובא להארכת מעצר

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"

מצעד הנחקרים במסגרת פרשת "הכדור המרכזי", בה נחשדים ראשי הפועל פתח תקוה בשחיתות בכדורגל, החל כבר בשעות הבוקר (חמישי). כזכור, אתמול זומן יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, כמו גם ניצן שירזי ויובל נעים, שאף נעצר. היום פתח את רשימת הנחקרים במפלג ההונאה ביבנה חברו של תומר סיני, רועי חיון. מיד לאחר מכן הגיעו תומר סיני וגל חצור כשהם אזוקים ברגליהם.

סיני סירב להתייחס לשאלות העיתונאים, והסכים רק להגיד כי "כל מי שנעצר, ישוחרר". בשעות הערב המוקדמות חצור שוחרר, בעוד מעצרו של סיני צפוי להיות מוארך מחר במספר ימים נוספים, כשבהמשך הגיע איליה יברויאן, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל אשקלון, לתשאול, ושוחרר כעבור כשעתיים. במקביל, מעצרם של יובל נעים, מאמן הפועל פתח תקוה לשעבר, וחברו בן כהן הוארך ביממה נוספת. השניים ישהו במעצר 24 שעות נוספות ויובאו לדיון נוסף בשישי ב-18:00 בערב.

בהמשך היום התקיים כאמור דיון לגבי הארכת מעצרו של סיני. כזכור, אתמול קוצר מעצרם של סיני וחצור, כשהשניים הגיעו אתמול לדיון בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה וערערו באמצעות עורכי דינם על ההחלטה להאריך את מעצרם בחמישה ימים בעקבות הפרשה. אתמול הוחלט כי השניים, שחשודים בהטיית משחקים, מתן שוחד לשופטים, חוזים כפולים וקשירת קשר, ישוחררו במידה ולא תהיה התפתחות משמעותית בחקירה, כפי שקבע השופט רמי אמיר. עוד לפני השעה 19:00 הוחלט לשחרר את חצור, בעוד סיני, שבביתו נערך חיפוש היום, אמור להישאר במעצר מספר ימים נוספים. ערוץ הספורט יעביר הלילה (23:40, 5+, 5+ לייב ו-5HD) תוכנית מיוחדת המסכמת את אירועי הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully