וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכול להיות שלאונרדו יישאר בסוף באינטר?

נשיא הנראזורי מוראטי רומז שאם לא יימצא מחליף למאמן שכבר סגר כבר בפריס סן ז'רמן, הוא ישוב: "הוא עדיין המאמן שלנו"

האם אינטר עושה פניית פרסה חדה בכל מה שקשור למאמן שיוביל אותה בעונה הקרובה? אחרי שלאונרדו כבר פנה לתפקידו הבא בקריירה כמנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, מתברר שנשיא אינטר, מאסימו מוראטי, כנראה מתחרט, והודיע כי לא מן הנמנע שבסופו של דבר המנג'ר הברזילאי ימשיך בסן סירו.

כזכור, לאונרדו הגיע לאינטר בחודש דצמבר והחליף בתפקיד את רפא בניטז, אבל למרות שהיה אמור להמשיך עם חוזהו עד לסוף השנה בקבוצה, הוא קיבל פנייה מפ.ס.ז', ובאינטר החלו לחפש מחליפים. אחרי שמינויים של אנדרה וילאש בואש ומרסלו ביילסה נפל, נראה שמוראטי חוזר לאופציה הראשונה: השארתו של לאונרדו.

"תמיד יש אלטרנטיבות ולאונרדו הוא עדיין המאמן שלנו", אמר מוראטי לעיתונאים. "אני רוצה להזכיר את זה לאנשים. זה לא שלאונרדו עזב או ביקש לעזוב. היה לו את החופש לראות אם יש לו אפשרות לעסוק בעבודה שלא קשורה לכדורגל בג'וב אחר. בכל מקרה, הוא נשאר המאמן שלנו ואני יכול להתקשר אליו, לא משנה מה קורה".

בכל מקרה, הנשיא גם הכחיש כי שוחח עם מאמן גנואה, ג'יאן פיירו גספריני, למרות שהוא עדיין מחשיב אותו כמועמד. "זה לא שהמגעים עימו קרובים", הסביר. "הוא מוערך והוא אדם רציני מאוד ומקצוען נהדר, אבל עדיין לא החלטתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully