וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדור המרכזי: יובל נעים נעצר בחשד לסחיטה באיומים

לאחר מעצרם של ראשי הפועל פתח תקוה, גם מאמן הקבוצה לשעבר נעצר בחשד לסחיטה ואיומים. עורך דינו: "ספין תקשורתי"

פרשת 'הכדור המרכזי': יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון נחקר תחת אזהרה

רעידת האדמה בכדורגל הישראלי הידועה בתור פרשת 'הכדור המרכזי' שהחלה עם מעצרם של ראשי הפועל פתח תקוה, תומר סיני וגל חצור, ונמשכה עם חקירתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ממשיכה להכות, כשהערב (רביעי) נודע כי גם מאמן הפועל פתח תקוה בעונה החולפת, יובל נעים, נעצר בחשד לסחיטה באיומים.

ככל הנראה הדברים מתייחסים לתקופה בה עזב נעים את הקבוצה, וטען כי הפועל פתח תקוה חייבת לו כספים. על פי החשד, נעים הגיע לפגישה עם ראשי הקבוצה עם חברו, בן כהן, שנעצר אף הוא עם נעים היום, והשניים איימו לכאורה על ראשי המועדון במטרה לקבל את כספם. בית משפט השלום בראשון לציון ידון ביום חמישי בהארכת מעצרו של נעים.

עו"ד שחר חצרוני, פרקליטו של נעים, אמר הערב לוואלה! ספורט: "המעצר של נעים לא נדרש ואין לו כל קשר לחשדות שמופנים כלפיו. העניין כבר התבהר לפני מספר שבועות ומאז שום דבר לא השתנה. עצרו את תומר (סיני) וגל (חצור) וכנראה שבמשטרה החליטו שלא הספיקו להם הכותרות של אתמול, אז עצרו גם את יובל. זה ספין תקשורתי. מבחינה ראייתית ומההתרשמות שלי אחרי פגישה עם יובל, שום דבר לא השתנה ובטח לא משהו שהצדיק את מעצרו".

כזכור, מוקדם יותר נעים הגיע לתשאול במשטרה יחד עם מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, בכדי לדון במשחק שנערך ב-16 לאפריל בין הפועל חיפה להפועל פתח תקוה, בו ניצחה חיפה 2:3. אחד החשדות לכאורה שנבדקים לגבי המשחק שהוכרע בדקה ה-89 לזכות החיפאים הוא שפתח תקוה ידעה כי מצב של תיקו או הפסד הוא אותו הדבר עבורה ולא ממש ישנה לה, בעוד חיפה היתה חייבת ניצחון בכדי לשמור על סיכויים טובים להגיע אל הפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully