וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון נחקר תחת אזהרה במפלג ההונאה

22.6.2011 / 10:45

פרשת 'הכדור המרכזי' מסתעפת עם זימונו של יו"ר ההתאחדות. שירזי ונעים זומנו לתשאול. חצור וסיני ישוחררו בחמישי ממעצר

ברני ארדוב

צפו בפרקליטיהם של חצור וסיני מגיבים להחלטה

לכל החדשות מליגת העל

פרשת 'הכדור המרכזי' ממשיכה להסתעף כאשר היום (רביעי) זומן יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, למפלג ההונאה ביבנה, ונחקר תחת אזהרה. גם מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, ומאמן הפועל פתח תקוה בעונה האחרונה, יובל נעים, הגיעו לתשאול. בין השאר השניים תושאלו כנראה על המשחק בין פתח תקוה לחיפה ב-16 לאפריל, בו ניצחו האדומים 2:3.

בהתאחדות לכדורגל מסרו היום בתגובה: "יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נחקר היום במשטרה בפרשת 'הכדור המרכזי', כפי שכונתה על ידי המשטרה. היו"ר ענה על כל שאלות החוקרים ובתום חקירה קצרה הוא שוחרר להמשך עיסוקיו כאשר לא נדרש לחתום על ערבויות ולא נדרש לתנאים מגבילים. אין לנו ספק כי המשטרה עושה כל שביכולתה על מנת לחשוף עבירות ולהעמיד לדין עבריינים וההתאחדות תעשה ככל שביכולתה על מנת לסייע למשטרה בכך". לוזון עצמו אמר: "אני סומך על משטרת ישראל שתעשה את עבודתה, אשמח להמשיך ולשתף פעולה בעתיד".

חברי הנהלת הפועל פתח תקוה גל חצור ותומר סיני ישוחררו ממעצר כבר מחר. השניים הגיעו היום לדיון בית המשפט המחוזי בפתח תקוה וערערו באמצעות עורכי דינם על ההחלטה מאתמול להאריך את מעצרם בחמישה ימים נוספים בעקבות פרשת 'הכדור המרכזי', כפי שמכנה אותה המשטרה. כזכור, חצור וסיני נחקרים בחשד להטיית משחקים, מתן שוחד לשופטים, חוזים כפולים וקשירת קשר.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו ערך היום הערכת מצב בנוגע לפרשה. לאחר שהוצגו ממצאי החקירה אמר המפכ"ל: "עקב חומרת החשדות והיקפה המסתעף של החקירה, יש להעמיק ולמצות את החקירה על מנת לעקור כל גילוי של שחיתות ועבריינות בכדורגל הישראלי".

קוצר מעצרם של סיני וחצור

בית המשפט החליט לקצר את מועד שהייתם של סיני וחצור במעצר לשעה 19:00 בערב מחר, והם ישוחררו רק אם לא תהיה התפתחות משמעותית בחקירה. במידה ואכן תהיה התפתחות כזו, הם יישארו במעצר עד יום שישי בבוקר, ואז יובאו פעם נוספת לדיון בבית המשפט. עורכי הדין של סיני וחצור, אלי כהן ואבי חימי, אמרו בדיון שהם מכחישים את כל החשדות שמיוחסים להם, אבל כדי למנוע כל טענה לשיבוש הליכי משפט, הם מסכימים להסדר שגובש עם המשטרה.

כידוע, חבר ההנהלה דני לוי, שנחקר שלשום, שוחרר וממשיך לשהות במעצר בית. עורכי דינם של סיני וחצור ביקשו להגיע היום להצעת פשרה לפיה השניים ישוחררו ממעצר, וטענו בבית המשפט כי אין טעם להחזיקם במעצר מחשש לשיבוש חקירה, שכן החקירה עצמה מתנהלת כבר תקופה ארוכה.

עורך דינו של סיני, אלי כהן, אמר לאחר ההחלטה: "מעשרה ימים שביקשו במקור להאריך את מעצרם נשארו יומיים, וזה אומר שמצב הראיות בתיק הוא קלוש והמשטרה מסתמכת על מידע מודיעיני, כשהחקירה הוכיחה את זה". פרקליטו של חצור, אבי חימי, הוסיף: "אדם כמו גל חצור שבא מכוונות טובות השקיע את כל כולו בקבוצה ולכן חבל לי עליו. אנחנו חייבים להיות זהירים כחברה. לא אנוח עד שנוכיח שגל חצור, איש ללא רבב, הוכפש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully