וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: מגעים מתקדמים עם אמג'ד סלימאן

22.6.2011 / 18:18

קשר מכבי אחי נצרת (24) מועמד להצטרף לעולה החדשה שלא מוותרת גם על אלקסלסי וברטקובסקי. אמניילו הטוגולזי נוחת

הפועל ראשון לציון, העולה החדשה לליגת העל, תערוך מחר (חמישי) משחק אימון ראשון לעונה הנוכחית כשתפגוש את מכבי תל אביב בקרית שלום (17:30). בקבוצה של ניסן יחזקאל עוקבים אחר ההתפתחויות בנוגע לקשר איתי אלקסלסי, שהחל להתאמן עם מחזיקת כרטיסו הפועל תל אביב. בראשון מקווים כי הקשר יחזור לשורות הקבוצה במידה ולא ימצא את מקומו בסגל של דרור קשטן. שחקן נוסף שבראשון לציון מקווים לקבל בחזרה הוא ליאור ברטקובסקי, שהושאל בעונה שעברה ממכבי תל אביב ומתאמן בינתיים עם הצהובים.

בינתיים, בראשון לציון לא מתכוונים לחכות יותר מדי זמן ובקבוצה פתחו במגעים מתקדמים עם הקשר אמג'ד סלימאן ממכבי אחי נצרת. סלימאן (24), בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, עבר בשנים האחרונות שתי פציעות קשות כששבר את שתי רגליו, אך בעונה שעברה חזר באופן מלא למשחק וכבש שבעה שערים בשורות אחי נצרת. סלימאן היה מועמד בעברו להפועל תל אביב ומ.ס אשדוד, אך הפציעות מנעו ממנו עד כה את הפריצה.

בסוף השבוע צפוי לנחות בישראל הקשר הטוגולזי הצעיר תומאס אמניילו (20), קפטן הנבחרת הצעירה של טוגו, שייבחן בקבוצה בתקופה הקרובה. אמניילו נחשב לאחד השחקנים המבטיחים במדינתו, והיה מועמד בעבר לקבוצות בליגה הגרמנית, וכמו כן נודע בכך שהפך לשחקן הצעיר בתולדות הליגה המקומית שמונה לקפטן של קבוצתו. אמניילו רשם בעונה האחרונה בקבוצת לומה שמונה שערים ו-15 בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully