וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: דייויד גומז חתם לעונה נוספת

למרות שהיה מבוקש ב-7 קבוצות, ימשיך החלוץ בקבוצה ויהפוך לשחקן היקר ביותר שלה. פילקוביץ', משיץ' ועמרם מועמדים

עכשיו זה סגור ורשמי. החלוץ הברזילאי דייויד גומז, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ראשון לציון והיה שותף בכיר בעלייתה לליגת העל, הגיע לפגישה הערב (שני) יחד עם איתן מזרחי ולירן עטיה וחתם לעונה נוספת בקבוצה.

גומז היה אחד מהמלפפונים הלוהטים הקיץ עם הצעות מלא פחות משבע קבוצות. הוא כבר סיכם את מרבית תנאיו במ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, אך תפנית שחלה לקראת סוף השבוע שעבר בהצעה של ראשון לציון שינתה את פני התמונה.

הדבר המשמעותי בהצעת ראשון לציון כרוכה בכך שהקבוצה תשלם כ-70 אלף דולר עבור כ-10 אחוזים מכרטיסו של החלוץ לפי שווי שוק של 700 אלף דולר לכרטיס. מעבר לכך, גומז צפוי להשתכר בכ-100 אלף דולרים בעונה, מה שהופך אותו לשחקן היקר ביותר של ראשון לציון בעונה הבאה.

כזכור, גומז הבקיע בעונה שעברה 14 שערים בליגה הלאומית, כשלפני כן לא הצליח לבלוט בקדנציות קצרות בליגת העל בבית"ר ירושלים ומכבי נתניה. בימים האחרונים זכה השחקן גם להצעה מבלגיה, כשגם אשדוד ניסתה לחזור לתמונה אך השחקן ונציגיו סיכמו עם רביב ספיר מה שהוביל לסגירתה של העסקה.

שמות נוספים שעלו על הפרק כמועמדים להצטרף לקבוצה מעיר היין הם שחקן הפועל אשקלון בעונה החולפת סואד פילקוביץ', קפטן נבחרת טוגו הצעירה יאו תומאס אמניאגלו והבוסני אלביס משיץ', וכן שחקני מכבי נתניה אופיר עמרם וגיא אבנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully