וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כחלון סיכם לשנתיים במכבי תל אביב

22.6.2011 / 14:37

הקשר שסיים את ההשאלה בשרלרואה שב לקבוצת נעוריו ונמצא חזק בתכניות של איוניר: "הוא יתרום לנו רבות בשנים הבאות"

תמיר כחלון סיכם לשנתיים במכבי תל אביב עם אופציה לעונה נוספת. כחלון, שניהל בתקופה האחרונה מגעים עם המועדון כדי להמשיך ולשחק בשורותיו הגיע לסיכום על המשך דרכו. כזכור, כחלון הושאל במהלך העונה האחרונה לשרלרואה הבלגית, אבל חזר למועדון וינסה להילחם על מקומו בהרכב של מוטי איוניר.

"אני שמח על החזרה של תמיר כחלון למכבי תל אביב ואני מאמין כי אחרי הניסיון האירופי שצבר בעונה שעברה במדי שרלרואה, תמיר יתרום רבות לקבוצה בעונות הבאות", אמר איוניר, שמאוד מעריך את השחקן. כזכור, הקשר נכח באימון פתיחת העונה של הקבוצה והביע את נכונותו להישאר במדים הצהובים, כאשר כבר בעונה שעברה סימן איוניר את כחלון כאחד המושאלים אותם הוא רוצה לראות בסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה כאשר הוא מייעד לו תפקיד מרכזי בקישור, כשאחת האפשרויות היא שהוא ימלא את מקומו של מאור בוזגלו, שעשוי לעזוב.

כחלון (23) ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב בעונת 2006/07. את שתי העונות הבאות הוא העביר כמושאל בבני יהודה, ולאחר ששב לקבוצת נעוריו הוא הושאל כאמור באמצע העונה שעברה לשרלרואה. בקבוצה הבלגית שירדה לליגת המשנה פתח בעונה שעברה עשר פעמים בהרכב, במהלכם הספיק להבקיע שני שערים.

בתוך כך נערך הבוקר אימון בקרית שלום לשחקנים למספר שחקנים שהצטרפו רק השבוע לאימוני הקבוצה. יואב זיו, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, סאבו פאביצ'ביץ', וגם דיאא סבע ורפי דהן שחתמו אמש באופן רשמי על חוזיהם במועדון. השחקנים קיימו אימון מיוחד עם עוזר המאמן גדי כרמלי ובערב יתאמנו עם שאר שחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully