וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: כחלון קרוב לחתימה על חוזה חדש

16.6.2011 / 11:04

בימים האחרונים חלה התקרבות בין שני הצדדים ונראה כי הקשר יזכה לשדרוג בשכרו ויישאר. בקבוצה ממשיכים לחפש שוער

קשר מכבי תל אביב תמיר כחלון קרוב לחתימה על חוזה חדש במועדון. לוואלה! ספורט נודע כי בימים האחרונים חלה התקרבות משמעותית בין השחקן להנהלת הקבוצה. לאחרונה נערכו שיחות בין סוכנו של השחקן דודו דהאן לבין נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס, ונראה כי כחלון - שהושאל בעונה שעברה לשארלואה הבלגית וחתום על חוזה לשנתיים נוספות בקרית שלום - יזכה לשדרוג בשכרו ובכך תיסלל הדרך להשארתו בקבוצה.

תמיר כחלון נכח אתמול באימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב והביע את נכונותו להישאר במדים הצהובים, כאשר גם המאמן מוטי איוניר מעריך אותו מאוד וביקש להשאירו בקבוצה. כבר בעונה שעברה סימן איוניר את כחלון כאחד המושאלים אותם הוא רוצה לראות בסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה כאשר הוא מייעד לו תפקיד מרכזי בקישור. מושאלים נוספים שמתאמנים כעת בקבוצה וצפויים להישאר הם ציון צמח ועומר ורד.

במכבי תל אביב עדין לא מצאו פתרון לסוגיית השוער. אופציית הבאתו של השוער הפרואני-יהודי סולומון ליבמן עדיין על הפרק. מצד שני, ככל שחולפים הימים הסיכויים למימוש העיסקה הולכים ופוחתים. במכבי מנסים לסיים את המשא ומתן לפני שליבמן ייצא עם נבחרת פרו למשחקי ה"קופה אמריקה", אולם בשלב זה לא נראה שהעסקה קרובה לחתימה. המאמן איוניר כבר בודק במקביל אופציות לשוערים זרים אחרים, כאשר גם מועמדותו של גיא חיימוב, שכרטיסו שייך למועדון, עדיין נמצאת על הפרק.

מחר ישתפו שחקני הקבוצה באירוע לזכרו של שחקן העבר אבי כהן ז"ל, במלאת חצי שנה למותו. משפחת כהן אירגנה אירוע שייערך בחוף תל ברוך בתל אביב, במסגרתו תיערך צעדה וטורניר כדורגל בהשתתפות ארבע קבוצות, ביניהן ותיקי מכבי תל אביב וותיקי מכבי נתניה.

ריף פרץ, שסובל מפציעה בברכו, עבר היום (חמישי) בדיקת MRI שבה לא נמצאו ממצאים מדאיגים כלשהם והוא ימשיך בהליך השיקום עד ההחלמה, כשבעוד כשבועיים תתבצע הערכת מצב נוספת. ניבאלדו, שמחלים אף הוא מפציעה בברך, צפוי לחזור בשבוע הבא לאימונים מלאים עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully