וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "היה נהוג שמכבי ת"א אלופה כבר בקיץ"

15.6.2011 / 17:30

הצהובים ערכו אימון פתיחה, המאמן הסביר לשחקניו את ההבדל העונה: "השקט והבנייה הנכונה טובים לכולנו". 150 אוהדים הגיעו

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עדיין ללא שחקני רכש בכירים מלבד הסנגלי הצעיר מוסא קונאטה, אבל עם הרבה תקוות לקראת העונה החדשה, פתחה היום (רביעי) מכבי תל אביב את אימוני טרום העונה. 150 אוהדים בלבד הגיעו לקרית שלום לתמוך בקבוצה. כזכור, את הצהובים עזב השוער הוותיק לירן שטראובר, כאשר במקומו מנסים בקבוצה לצרף את היהודי-פרואני סלומון ליבמן.

עוד לפני פתיחת האימון כינס המאמן מוטי איוניר את שחקניו בחדר ההלבשה ואמר: "הסתיימה החופשה וחזרנו לאימונים. כולם חייבים לחזור לאורח חיים ספורטיבי, לאכול נכון ולנוח טוב. מדי שנה היה נהוג שמכבי לוקחת אליפות בקיץ, ובסוף השנה הוכתרה אלופה אחרת. השקט סביב המועדון, הבנייה הנכונה והעובדה שאנחנו לא עושים רעש - טובים לכולנו".

את האימון הראשון ערך איוניר ללא שחקני הנבחרות, מאור בוזגלו, גל אלברמן, יואב זיו, האריס מדוניאנין וסאבו פאביצ'ביץ', שיצטרפו בתחילת השבוע הבא. לצוות המקצועי הצטרף מאמן הכושר יוסי קקון, שעבד עם איוניר בנבחרת הצעירה, וחובר ליוסי זיגדון כדי לשמש כמאמן כושר נוסף. השחקנים שחזרו מהשאלה ציון צמח, עומר ורד ואורי שטרית, נוכחים באימון. הצהובים עדיין לא סיימו את המשא ומתן עם תמיר כחלון, שמבקש שדרוג משמעותי בשכרו. כחלון, למרות החשש המוקדם, הגיע לאימון. גם תום מנשרוב, ששיחק אשתקד בסלביה סופיה, התאמן, אך לא צפוי לחזור לסגל.

הבלם הברזילאי ניבאלדו, שהחמיץ מחצית מהעונה שעברה בגלל פציעה, ממשיך בהליך השיקום ונכח באימון. גם ג'יבריל סידיבה, שמחזיק בחוזה אבל מועמד לעזוב, התאמן. מלבד קונאטה, בקבוצה ערך אימון גם הקשר הצעיר אלי זיזוב שעשוי להצטרף לסגל. ברק יצחקי, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי היו השחקנים הבכירים שנטלו חלק באימון ואילו אבי סטרול נעדר בגלל פציעה.

ריף פרץ, שסובל מקרע חלקי ברצועה הצידית וקרע חלקי גם ברצועה האחורית של הברך, לא התאמן עם חבריו. כזכור, השחקן נפצע במסע של הנבחרת הצעירה לאוסטריה, אך מאז חזר כבר לאימוני ריצה וסבל שוב מכאבים. ביום ראשון הוא יעבור בדיקת MRI על מנת לאבחן את הבעיה.

שחקני מכבי תל אביב אלירן עטר, ברק יצחקי, ציון צמח באימון הפתיחה. קובי אליהו
אמורים להוביל את ההתקפה. עטר ויצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully