וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגן הישראלי-הולנדי סמואל שיימן חתם באקסלסיור

השחקן שקיבל מספר הצעות מהליגה הבכירה בהולנד, בחר בזו של הקבוצה מרוטרדם ואמר: "חולם לשחק בנבחרת ישראל"

המגן השמאלי הישראלי-הולנדי, סמואל שיימן, חתם על חוזה באקסלסיור רוטרדם וישחק בעונה הקרובה בליגה הראשונה בהולנד. שיימן בן ה-23, שגדל במחלקת הנוער של פיינורד ונבחן בעבר במכבי תל אביב בעונת הגלאקטיקוס, שיחק בשלוש השנים האחרונות בדן בוש והפך לאחד מהשחקנים הבולטים בליגת המשנה, כשמעבר שלו לליגה הראשונה היה עניין של זמן.

"היו לי שלוש שנים טובות בדן בוש ואני לעולם לא אשכח את העונה הראשונה, בה האוהדים בחרו בי לשחקן השנה", אמר שיימן אחרי החתימה באקסלסיור, "עלינו פעמיים לפלייאוף על עלייה לליגה הראשונה, אבל לא עשינו את זה ועכשיו קיבלתי את ההזדמנות לה חיכיתי. וזה נחמד כי המועדון נמצא ממש קרוב לבית שלי".

שיימן נולד בעפולה, אבל עזב לרוטרדם עם משפחתו כשהיה בן 5. הוא שיחק כאמור במחלקת הנוער של פיינורד ואחר כך בזו של נ.א.ק ברדה, ובהמשך החל את הקריירה המקצוענית בקבוצת קוזאקן בויס מהליגה השלישית. המגן שדובר עברית שוטפת, הצטיין במשחק גביע של הקבוצה נגד אייאקס והוזמן לאימפריה מאמסטרדם, במדיה הוא נבחן במשך חודש וחצי, אך לא הוחתם. דן בוש הייתה זו שקפצה על המציאה, אך משהיא לא עלתה לליגה הבכירה, הוא החליט לבחור באחת מכמה הצעות שהוגשו לו.

אם עד לפני כשנה הביקורות המקצועיות על שיימן דיברו על כך שהוא מצטיין במשחק ההתקפה, אבל לוקה בצד ההגנתי, הרי שבעונה החולפת הוא זכה למחמאות על העבודה שעשה ולפני מספר ימים סיפר: "בשיחות עם אקסלסיור הם אמרו שהם עקבו אחרי ושעשיתי התקדמות משמעותית בחלק ההגנתי. התבגרתי במשחק שלי ואני מרגיש שאני שחקן הרבה יותר שלם היום".

באחד מהראיונות סיפר המגן השמאלי גם על אחת מהשאיפות הגדולות שלו: "לשחק בנבחרת ישראל - זו תהיה הגשמת חלום מבחינתי. לפני כמה שנים קיבלתי הודעה על כך שמתעניינים בי, אבל מאז לא שמעתי כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully