וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דרור קשטן לא מוותר על דלה איינגובה

למרות הסיכום עם לובוס הצ'יליאני, המאמן עדיין מעדיף את שוער בני יהודה ולוחץ להחתימו. איתי אלקסלסי זומן לאימון הפתיחה

חרף הסיכום עם השוער הצ'יליאני אדוארדו לובוס שאמור לנחות ביום רביעי בארץ ולחתום על חוזה לשתי עונות בהפועל תל אביב, המאמן דרור קשטן עדיין מתעקש לראות את דלה איינוגבה, שוערו בבני יהודה בעונה החולפת, חותם בקבוצה. המאמן יודע כי ישנם עדיין פערים גדולים בין המועדונים, אך לוחץ על הנהלת הקבוצה להחתים את איינגובה למרות מחירו הגבוה.

עד יום רביעי ינסו בהפועל תל אביב לגשר על הפערים עם בני יהודה, ואם אכן יצליחו איינגובה יהפוך להיות שוערה של מחזיקת הגביע בעונה הבאה. אם זה לא יקרה, לובוס שאחריו עקב גבי בורשטיין שהתמנה למאמן מכבי יפו, יוחתם בהפועל, שם הדעה הרווחת כי מדובר בשוער טוב מאוד ובמחיר סביר לקבוצה.

בתוך כך, בקבוצה הודיעו היום (ראשון) לקשר איתי אלקסלסי, ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל ראשון לציון ועלה עמה לליגת העל, כי עליו להתייצב לפתיחת אימוני הקבוצה ביום שלישי, ולאחר מכן תתקבל החלטה בעניינו. בראשון לציון הביעו רצון לשאול את השחקן לעוד עונה, או לחילופין לרכוש את הכרטיס, אך בשלב זה לא נענו על ידי הפועל תל אביב. אלקסלסי עצמו מחוזר גם על ידי מכבי פתח תקוה ובני סכנין, אך היום ערך את אימון הבכורה שלו במדי ראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully