וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה: "אני לא מפסיק לחשוב על מכבי חיפה"

הדס גרינברג

19.6.2011 / 12:38

חלוץ קרית שמונה נחוש לעבור ל"קבוצה שאהדתי כילד" ומספר: "יש לי נדודי שינה, אני רק רוצה שזה ייגמר כבר". ראיון

אחד מהשחקנים הכי מדוברים בתקופה האחרונה בכדורגל הישראלי הוא חלוץ עירוני קרית שמונה ויאם עמאשה. בתום העונה שעברה החלוץ שכבש 14 שערי ליגה הוזכר כמועמד להפועל תל אביב, אבל בשבועות האחרונים זוהי מכבי חיפה שמגלה בו עניין גדול ושאנשיה מאוד רוצים לראותו אותו לובש את מדיה החל מהקיץ הנוכחי.

לפני כחודש הטיל מאמן קרית שמונה רן בן שמעון וטו על שחרורו ומנגד הבעלים של המועדון איזי שרצקי הציב עליו תג מחיר של למעלה משני מיליון יורו, כששתי העובדות הללו בעצם הופכות את המעבר שלו לבלתי אפשרי. ועמאשה? מתחנן בליבו שיאפשרו לו להגשים את החלום ולעבור לאלופת המדינה. כעת, בראיון גלוי לב, מספר עמאשה על הימים הלא פשוטים שהוא עובר.

"קשה לי לישון בלילה, יש לי הרבה נדודי שינה. אני הולך לישון בלילה וחושב על זה, אני קם בבוקר וחושב על זה, כל היום המחשבות שלי הן על זה", מספר עמאשה, "אשתי איתי כל הזמן ועוזרת לי. אני מאוד מתרגש, זה כבוד גדול שמכבי חיפה רוצה אותי ואני מאוד מקווה שזה יסתדר. כל שחקן היה רוצה שתהיה בו התעניינות כזו. ביקשתי גם מרן וגם מאיזי שיבינו על מה מדובר והסברתי שאני רוצה להתקדם כי זו ההזדמנות שלי. אסור לשכוח שמכבי חיפה אולי תשחק בליגת האלופות וזה חלום עבורי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולם על ליגת האלופות. עמאשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעבר לנדודי השינה, כמה באמת קשה לך?

"אני מאוד מחכה שהסיפור הזה כבר יסתדר - לא משנה איך - רק שהכל יסתדר כבר ושאני אוכל להתקדם. אבל גם אם זה לא יקרה, אני נמצא במקום מצוין ונפלא לפי דעתי אחרי מכבי חיפה, קרית שמונה זה המועדון הכי מסודר והכי טוב בישראל".

אם לא יתנו לך לעבור לחיפה, יהיה לך קשה להישאר בקרית שמונה?

"בטח שיהיה קשה להישאר, במיוחד אם אני אראה את מכבי חיפה בטלוויזיה עולה לליגת האלופות. אם זה יקרה ואני לא אהיה שם, זה יהיה עוד יותר קשה, אבל אין מה לעשות - אני רוצה לעשות הכל ברוח טובה - שאיזי יהיה מרוצה ושאני אהיה מרוצה".

אתה מבין את איזי ורן שרוצים שתישאר?

"אני מבין אותם, אבל הסברתי להם והם התחילו להבין שמעבר להתקדמות האישית שלי זו גאווה לקרית שמונה ולאיזי ששחקן של הקבוצה עובר למכבי חיפה. עכשיו כל הכפר שלי מתרגש מאוד מהעניין הזה ומהאפשרות שאעבור לחיפה וגם המשפחה כמובן מתרגשת מאוד. אמרתי להם שאני רוצה לעבור למכבי חיפה ושזה החלום שלי ונראה שהם הבינו אותי, אבל אלו רק תחושות שלי. אף אחד מהם לא אמר לי שיתנו לי לעבור. נחכה ונראה"

מה זה מכבי חיפה בשבילך?

"כשהייתי קטן הייתי אוהד שלהם, ממש אוהד שרוף. גדלתי על מכבי חיפה. אבל עכשיו כשאני כבר שחקן מקצועני, אני אוהד כמובן רק את הקבוצה שאני משחק בה. אבל אין ספק שמכבי חיפה זה חלום הילדות שלי. זו הקבוצה הכי טובה בארץ".

אתה חושב שאתה שווה שני מיליון יורו?

"אני מאוד מאמין בעצמי, אבל אני לא יודע להעריך את עצמי במספרים. רק הבוס שלי והמאמן שלי מעריכים אותי במספרים. כרגע לא אכפת לי מסכומים, רק שהכל יסתדר ושזה יגמר כבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully