וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה תקבע תג מחיר על שי מימון

17.6.2011 / 11:53

הבלם ערך אימון ראשון עם פרנקפורט ויעזוב בכל מקרה. במועדון מקווים ששירצקי יפחית הדרישות על עמאשה. חרובלר עשוי להגיע ישירות למחנה

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מימון לפרנקפורט

בלם מכבי חיפה, שי מימון, ערך אימון בכורה במדי איינטרכט פרנקפורט, שהגיעה לאוסטריה על מנת לקיים מחנה אימון. נציגו, דדה חדד, שוחח עם ראשי חיפה שמתכוונים לקבוע תג מחיר עבורו. בחיפה לא צפויים להערים קשיים על שחרורו של הבלם, לאור העומס שנוצר בעמדה שלו. מימון הבהיר למקורביו כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בכל מקרה. הוא יטול חלק במספר משחקי אימון שתקיים פרנקפורט בימים הקרובים ועד יום שלישי יוחלט לגביו. בגרמניה הוזכר מימון כשחקן בעל ניסיון בליגת האלופות.

החלוץ תומר חמד עדיין לא חתם בריינג'רס בגלל פערים במשא ומתן (כזכור, הסקוטים הגישו הצעה של 8,000 ליש"ט בשבוע, אבל רובה מבוססת על הישגי הקבוצה ודקות משחק), אבל ההערכה היא שיחתום תוך ימים הקבוצה ולכן בחיפה כבר מחפשים לו מחליף.

בסלטיק אישרו אתמול את הידיעה לפיה הם מעוניינים בעומר דמארי, המועמד לקבוצה. הפערים בין חיפה למכבי פתח תקוה עומדים כרגע על כחצי מיליון יורו, אבל בחיפה לא ירדו מהחלוץ ובמקביל מתמקדים גם בוויאם עמאשה בתקווה שאיזי שירצקי ישחררו. גם אם זה יקרה, חיפה לא תרכוש את עמאשה בכל מחיר. במועדון לא יהיו מוכנים לשלם 1.5 מיליון יורו תמורת החלוץ ומקווים כי היחסים הטובים בין הבעלים יביאו להשלמת העסקה.

סעיד ינחת, חרובלר עשוי להגיע ישירות למחנה

מכבי חיפה אישרה אתמול כי הבלם הגנאי עדנאן סעיד, שחקן נבחרת גאנה עד גיל 20, ינחת ביום ראשון ויחל להיבחן. סעיד משחק בקבוצת ווה אולסטארס ומתופקד בעיקר כבלם, אבל מסוגל לשחק במספר תפקידים אחרים, מגן שמאלי וקשר אחורי. הצוות המקצועי של מכבי חיפה עקב אחר הבלם זמן רב והיה אמור לזמן אותו למבחנים לקראת תום העונה, אך בשל מאבק האליפות העניין נדחה.

התקשורת הקרואטית ממשיכה לדווח שהבלם יוריצה בוליאט סגר את תנאיו בקבוצה. גם השוער בויאן שראנוב צפוי להגיע בקרוב לישראל. הקשר ישראל זגורי שזומן לפתיחת האימונים צפוי להמשיך בעונה הבאה. ההערכה היא שבקרוב תיערך שיחה עם אלישע לוי בעניין, כדי לברר האם הוא בונה עליו כשחקן לגיטימי בסגל. בחיפה אישרו אתמול כי החלוץ בראדלי חרובלר מועמד ועשוי להגיע למחנה באוסטריה.

הבלם אריק בנאדו מעריך שתוצאות הבדיקה החוזרת שערך תקינות ומקווה לחזור כבר ביום שני לאימונים, יחד עם ולדימיר דבאלישווילי, פיטר מסיללה וסיידו יאיא, שנחת בישראל ויחזור להתאמן בהדרגה. גם ניר דוידוביץ' יחזור בתחילת השבוע לארץ, לאחר שהמריא לרומא כדי לערוך טיפולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully