וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אביב חדד חתם בקבוצה לשנתיים

17.6.2011 / 13:34

הבלם, שהיה מבוקש לאחרונה בקרית שמונה ובהפועל תל אביב, האריך את חוזהו: "אין מאושר ממני, תהיה לנו עונה טובה"

בלם בני יהודה, אביב חדד, חתם היום (שישי) לשנתיים בקבוצה. הבלם סיים בקיץ את חוזהו במועדון, ולאחר שיחות בין הצדדים, הגיע השחקן לסיכום עם קבוצתו בעזרת סוכנו דודו דהאן, ויישאר שנתיים נוספות בקבוצה משכונת התקווה.

בשבועות האחרונים היו לא מעט דיווחים בתקשורת בנוגע לחדד, שאחרי עונה מוצלחת היה מבוקש בקרית שמונה ובהפועל תל אביב. למרות זאת, הבלם יישאר בשורות הזהובים, בבשורות חיוביות לאוהדי בני יהודה, שחששו לקראת עתידם בעונה הבאה.

"אין מאושר ממני, אני שמח מאוד להישאר בבני-יהודה", אמר חדד לאתר הרשמי של בני יהודה לאחר החתימה. "אני רוצה להודות למשה דמאיו על כך שהתאמץ מאוד כדי שזה יקרה ולטובת כל הצדדים. בני יהודה הולכת לקראת עונה טובה מאוד, אולי אפילו טובה יותר מהעונה שעברה. הדברים מתחברים ויוסי אבוקסיס איתו דיברתי לראשונה רק בימים האחרונים עשה רושם של מאמן שמאוד רצה אותי בקבוצה. אין כיף גדול מלהרגיש שמועדון שאתה אוהב רוצה אותך בחזרה".

כזכור, מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס העריך שכמעט כל השחקנים יישארו בסופו של דבר בסגל. היחיד שעזב את הקבוצה בינתיים בקיץ הוא לירוי צעירי, שחתם במכלן הבלגית. לאחרונה הקבוצה גם הביעה התעניינות בחלוץ ברק בדש, ששיחק אשתקד בקרית שמונה. בקבוצה ינסו לסגור גם עם כפיר אדרי ואיציק עזוז שהביעו את נכונותם להישאר, בכפוף כמובן לסיכום כספי שיושג עימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully