וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאקיל אוניל נחקר בחשד למעורבות בחטיפה

המשטרה בודקת האם הכוכב הפורש היה מעורב בחטיפה ובאיומים של אדם שטוען כי החזיק בקלטת סקס של אוניל

אחרי שכל עולם הכדורסל הצדיע לשאקיל אוניל בעקבות הפרישה שלו בתחילת החודש, מתפרסמת היום (חמישי) פרשת קלטת סקס וחשד לניסיון חטיפה מצידו של הכוכב הגדול. על פי הדיווחים בארצות הברית, אוניל עצמו תוחקר אחרי שנחשד כי הורה לחטוף אדם שהעיד כי החזיק במהלך 2008 בקלטת סקס של אוניל.

מחלקת החקירות במשטרת לוס אנג'לס בודקת חשדות כי אדם בשם רוברט רוס החזיק בקלטת סקס של אוניל בזמן שהיה נשוי לאשתו שממנה נפרד מאז. על פי החשד, רוס נתפס עם ידי שבעה חברי מאפיה בלוס אנג'לס, שהיו מיודדים עם אוניל.

במסגרת החשדות, לאדל רואלס, אחד מחברי החוליה שהוא גם חברו של אוניל, איים באקדח על רוס ודרש שישיב את הקלטת המדוברת. כשרוס ויתר על הקלטת, אותו אדם לקח ממנו את שעונו, כמו גם שרשרת יהלומים, עגילים וסכום של כ-15 אלף דולר. כל השבעה נעצרו בחשד לשוד, חטיפה ובפשעים נוספים, כשנכון לעכשיו הם נמצאים בכלא.

למרות הדברים, מקורבו של שחקן העבר הבהיר כי בטענות לא נכונות: "זה הכל בלוף, אין שום קלטת ואף פעם לא הייתה כזו". בכל מקרה, השוטרים כאמור תחקרו את אוניל, אבל בשלב הזה אין שום עדות כי שחקן העבר עצמו הורה או אפילו ידע על נושא חטיפתו של רוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully