וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: ספרד השיגה ניצחון ראשון

הפייבוריטית לזכייה בטורניר גברה 0:2 על צ'כיה מצמד של אדריאן ועלתה לראשות בית ב'. 0:0 בין אוקראינה לאנגליה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות הגיעה ליומה רביעי, כשהערב (רביעי) עלתה ספרד לראשות בית ב' עם ניצחון חלק 0:2 על צ'כיה. אנגליה נותרה במקום השלישי בבית והיא עדיין ללא ניצחון, אחרי 0:0 עם אוקראינה שחגגה נקודה ראשונה ונשארה בתמונת העלייה לחצי הגמר.

צ'כיה - ספרד 2:0

הפייבוריטית הגדולה של הטורניר, ששמטה שתי נקודות בסיום המשחק מול אנגליה, השיגה ניצחון ראשון ועלתה לראשות הבית. לואיס מייה ערך שינוי אחד בהרכב נבחרת ספרד, כשפתח עם ילד הפלא של אתלטיק בילבאו, איקר מוניאין, אבל מי שגנב את ההצגה היה אדריאן. חלוץ דפורטיבו לה קורוניה נהנה מבישול של חואן מאטה בדקה ה-27, והשלים צמד בדיוק באותה צורה בדקה ה-47. צ'כיה, שגברה 1:2 על אוקראינה במחזור הראשון, עדיין ללא ניצחון בשישה משחקים מול ספרד במסגרת הנבחרת הצעירות. לירן ליאני שימש כשופט הרביעי במשחק.

אוקראינה - אנגליה 0:0

הנבחרת של סטיוארט פירס קיוותה לחקות את ספרד עם ניצחון ראשון ולהשתוות אליה בפסגה הבית, אבל שוב הציגה יכולת מאכזבת למדי והסתפקה בנקודה בלבד. אוקראינה, שידעה כי הפסד נוסף יסתום את הגולל על סיכוייה להגיע לחצי הגמר, ערכה חמישה שינויים בהרכב והצליחה להחזיק בכדור יותר מאנגליה, אבל להזדמנות הטובה ביותר הגיע דניאל סטארידג' שהפציץ לקורה בדקה ה-33. המחצית השנייה בהרנינג הייתה ירודה ברמתה, כשהמחליף רומן זוזוליה הגיע למצב טוב והחטיא מול פרנק פילדינג לקראת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully