וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו נבחרות צעירות: ספרד ואנגליה נפרדו ב-1:1

שער מנבדל של וולבק (88) סידר לנבחרת של פירס נקודה, הררה כבש ראשון מנגיעת יד. עוד בבית ב': צ'כיה-אוקראינה 1:2

אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שנפתחה אמש בדנמרק (שבת) עם ניצחונות של בלארוס ושוויץ, נמשכה הערב עם משחקי בית ב', אשר במרכזם עמד כמובן המפגש המסקרן בין ספרד עמוסת הכוכבים לאנגליה המוכשרת, ללא ספק שתיים מהמועמדות לזכות בתואר. שתי הנבחרות נפרדו ב-1:1 כשהכוכב היה דווקא הקוון, שאישר שני שערים שהיו צריכים להיפסל. עוד לפני כן, צ'כיה החלה את דרכה בטורניר בצורה נהדרת, כשגברה 1:2 על אוקראינה.

צ'כיה - אוקראינה 1:2

הצ'כים היו טובים יותר עוד במחצית הראשונה של המשחק בוויבורג, אבל רק לאחר ההפסקה מצאו את הרשת. היה זה הקפטן בורק דוצ'קל, שחקן קוניאספור הטורקית בעונה החולפת, שירה ברגל שמאל אל הרשת בדקה ה-49. אחרי שבע דקות קיבל דוצ'קל מסירה מלוקאש ואחה, ומ-16 מטרים בעט שטוח לפינה וחגג צמד. אוקראינה צימקה את התוצאה עם שער נאה של המחליף מקסים ביליי בדקה ה-87, אבל שלוש הנקודות נשארו של צ'כיה למרות מצבים נהדרים אליהם הגיעה היריבה.

ספרד - אנגליה 1:1

דויד דה חאה, טיאגו אלקנטרה, חאבי מרטינז, חואן מאטה וג'פרן מצד אחד, מייקל מנסיין, כריס סמולינג, פיל ג'ונס, ג'ורדן הנדרסון, דניאל סטארידג' ודני וולבק מצד שני. מה אפשר לבקש יותר מזה במשחק של נבחרות צעירות? ואכן המשחק בין שתיים מהפייבוריטיות לזכייה הציגו משחק מצוין, בו ספרד הייתה טובה יותר, אך אנגליה הצליחה לסחוט 1:1 משער של דני וולבק בדקה ה-88, לאחר מהלך נהדר של קייל ווקר. אך שערו של החלוץ ששייך למנצ'סטר יונייטד היה צריך להיפסל מפני שהוא היה בנבדל. גם השער של הספרדים בדקה ה-14 היה צריך להיפסל. זאת אחרי שאנדר הררה נגח מקרוב פנימה, בעזרת ידו.

עדכון ראשון: 20:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully