וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון קיד: "לברון נמצא בנעליים בהן היה נוביצקי"

רכז דאלאס הגן על חברו והסביר: "כל הגדולים נתקלו במהמרות לפני שזכו באליפות". סטיבנסון נעצר באשמת שכרות בציבור

דאלאס אלופת 2010/11: סיקור מיוחד ומרגש

48 שעות אחרי שעזר להדהים את עולם הכדורסל ולהעניק לדאלאס אליפות ראשונה בתולדותיה על חשבון היריבה השנואה ממיאמי, נעצר היום (רביעי) גארד המאבריקס דשון סטיבנסון באשמת שכרות בציבור. השחקן שתרם בעיקר בתחום הטראש-טוק בסדרת הגמר הנוכחית נעצר בעיר אירוויינג, טקסס, לאחר שהמשטרה המקומית קיבלה דיווח על אדם שיכור וזר שמסתובב בבית דירות ו"לא יודע איפה הוא נמצא".

סטיבנסון נאלץ לעבור מבחן שכרות, נעצר מיד על ידי המשטרה ושוחרר מספר שעות מאוחר יותר בדמי ערבות של 475 דולר. "השוטרים הרגישו כי הוא מהווה סכנה לעצמו ולציבור", הסביר אחד מקציני התקשורת של המשטרה באירוויינג. "הוא היה שיכור כל כך שהם לא היו יכולים לתת לו ללכת בכוחות עצמו, או לעזוב אותו שם".

בעוד שבמיאמי ממשיכים לנסות ולעכל את אובדן האליפות ולברון ג'יימס הפך קורבן של ביקורות מכל כיוון, קיבל הערב קינג ג'יימס תמיכה ממקור בלתי צפוי - ג'ייסון קיד. הרכז הנהדר ששיחק עם לברון באולימפיאדת 2008 אמר כי ג'יימס היה הראשון לבוא ולברכו על אליפות ראשונה אחרי 17 עונות ב-NBA, רגע לפני שירד לחדר ההלבשה.

"אנסה ליצור עם לברון קשר. הוא חבר טוב שלי, אני רואה שהוא יצליח", אמר קיד. "כרגע הוא פשוט צריך להיות סבלני, כל השחקנים הגדולים נאלצו לגלות סבלנות. כולם עברו מהמורות בדרך, אבל בסופו של דבר כולם גם מצאו דרך לזכות באליפות. אני מאמין שבסוף הקריירה שלו יהיה לו כמה אליפויות. דירק נוביצקי קיבל יחס כזה אחרי שהפסיד בגמר של 2006. עכשיו לברון נמצא בנעליים של דירק".

מתה בתו של רוברט הורי

ולחדשות מצערות יותר. בתו של רוברט הורי, אשלין, מתה הערב בגיל 17, אחרי שנולדה עם מחלה נדירה שפגעה במוחה ובהתפתחותה. "אני רוצה להודות לכולם על המחשבות והתפילות שלהם, זה מאוד חשוב למשפחה שלנו", אמר 'ביג שוט רוב' ללוס אנג'לס טיימס. הורי זכור כאחד הווינרים הגדולים בתולדות ה-NBA, לאחר שזכה בשבע אליפויות במהלך קריירה מפוארת בת 16 שנים. את כינויו הרוויח בשל יכולתו המצוינת ברגעי ההכרעה, ואינספור סלי ניצחון שקלע לאורך הקריירה.

הורי נבחר במקום ה-11 של דראפט 1992 על ידי יוסטון. הערב הצטרף נשיא הרוקטס לסלי אלכסנדר לשאר אנשי הליגה והביע את תנחומיו הגדולים: "אשלין נולדה כשרוברט שיחק עבורנו ואני יודע שהוא חלק איתה קשר מיוחד. כל המועדון שלנו עצוב מאוד ומחשבותינו נתונות כעת עם רוברט ומשפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully