וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסטבורן: ונוס ברבע הגמר, סרינה הודחה

זבונרבה גברה על סרינה ב-3 מערכות 6:3, 6:7, 5:7, בעוד ונוס טיילה מול איבנוביץ' 3:6, 2:6. גברים: סטפאנק הפתיע את צונגה

האחיות וויליאמס רוצות להגיע חדות ככל האפשר לטורניר הגדול של השנה בשבוע הבא בווימבלדון אחרי ההיעדרות הממושכת, ובינתיים, הן זכו להצלחה חלקית. ונוס וויליאמס, שתדורג 24 בווימבלדון למרות שהידרדרה לאחרונה עד למקום ה-33 בעולם, לא שיחקה עד השבוע מאז אליפות אוסטרליה הפתוחה בתחילת השנה כשהודחה בסיבוב השלישי, אבל היום (רביעי) היא העפילה לרבע הגמר באיסטבורן (פרסים בסך 618 אלף דולר).

ונוס פגשה את אנה איבנוביץ', שמדורגת 18 בעולם, אבל לא הייתה לה שום בעיה לנצח 3:6, 2:6 תוך קצת יותר משעה. כבר במשחקון הרביעי הצליחה ונוס להשיג את השבירה הראשונה ושמרה על היתרון לאורך המערכה. איבנוביץ' נשברה פעם נוספת במשחקון השלישי של המערכה השנייה כמו גם במשחקון הבא שהגישה, מה שסלל את דרכה של האמריקאית לעבר השלב הבא. ונוס עשויה לפגוש בשלב הבא את זוכת הרולאן גארוס נה לי במידה וזו תגבור על דניאלה האנטוחובה.

לסרינה וויליאמס, שהפסידה אתמול מערכה לסבטאנה פירונקובה, זימנה ההגרלה יריבה קשה יותר בדמות המדורגת 1 בטורניר ו-3 בעולם, ורה זבונרבה. אחרי 3:3 צמוד בפתיחת המשחק, וויליאמס השיגה שבירה במשחקון השמיני וממנה היא שייטה לניצחון 3:6 במערכה. המערכה השנייה הייתה צמודה, כשהפעם זה לקח שלושה משחקונים עד שוויליאמס השיגה את השבירה, אבל זבונרבה לא התייאשה ועם הגב אל הקיר היא השוותה ל-5:5, כפתה שובר שוויון וניצחה בו בצורה יפה 5:7.

המערכה השלישית הייתה הפכפכה. זבונרבה השיגה שבירה מוקדמת והוסיפה עוד אחת בדרך ל-2:5 והגישה לניצחון. סרינה לא ויתרה, שברה חזרה ושמרה על ההגשה בדרך ל-5:4. במשחקון העשירי היו לזבונרבה שלוש נקודות משחק, אבל סרינה חזרה מכולן ושברה ל-5:5, רק כדי להישבר מיד חזרה ולרדת מנוצחת 3:6, 7:6, 7:5.

גם ויקטוריה אזרנקה עשתה את הדרך לרבע הגמר, כשאצלה זה גם הלך די חלק עם ניצחון 1:6, 6:7 על אלנה בלטאצ'ה הבריטית, שמדורגת 61 בעולם. אזרנקה, שקיוותה להשיג הרבה יותר באליפות צרפת אחרי שהודחה ברבע הגמר על ידי נה לי, תפגוש בשלב הבא את מרטינז סאנצ'ז או את מריון ברטולי. פטרה קביטובה, שמדורגת חמישית בטורניר, ניצחה את אקטרינה מקארובה הרוסיה 6:7, 6:7.

הפתעה בטורניר הגברים

בטורניר הגברים גם כן לא היה משעמם בכלל, כאשר המדורג ראשון ג'ו ווילפרד צונגה, זה שרשם הצלחה בשבוע בטורניר קווינס אחרי שהעפיל לגמר הטורניר שם נוצח על ידי אנדי מארי, הודח כבר בסיבוב השני על ידי ראדק סטפאנק. "אני פשוט עייף, אני בטוח שאתאושש בזמן לווימבלדון", אמר צונגה. הצ'כי ניצח 2:6, 3:6 אחרי שלוש פעמים בהן הפסיד לצרפתי בעבר, ויפגוש בסיבוב השלישי את המנצחת בין קיי נישיקורי היפני וריינר שוטלר הגרמני.

ג'יימס וורד המקומי, שהיה הסינדרלה של קווינס, קיבל כרטיס חופשי גם לאיסטבורן אך הודח בסיבוב הראשון על ידי המדורג שלישי יאנקו טיפסרביץ' 6:1, 4:6, 2:6.

שחקנים נוספים שהעפילו לסיבוב השלישי הם אנדראס ספי האיטלקי (3:6, 6:7 על דונאלד יאנג האמריקאי), ז'וליאן בנטו הצרפתי (6:7, 7:6, 3:6 על סומדב דברמן ההודי), ואיגור קוניצין הרוסי (3:6, 6:1, 2:6 על איליה מרצ'נקו האוקראיני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully