וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ווימבלדון: סרינה שמינית, ונוס במקום ה-24

השתיים שחזרו להתחרות זכו לדירוג מיוחד לקראת הגרנד סלאם. שחר פאר תדורג 23. נדאל, פדרר ודג'וקוביץ' ראשונים

לווימבלדון יש חוקים משלו: למרות שסרינה וויליאמס מדורגת רק במקום ה-26 בעולם, מארגני הגרנד סלאם השלישי של השנה החליטו שהאמריקאית המתקמבקת, שזכתה כבר ארבע פעמים בטורניר הטניס היוקרתי, מתוכן היא גרפה את התואר בשנתיים האחרונות, תדורג שמינית. גם אחותה ונוס וויליאמס, שהידרדרה עד למקום ה-33 בעולם, תזכה לדירוג משופר יותר ומוצבת במקום ה-24 בתחרות.

שחר פאר, שנמצאת בהידרדרות מתמשכת והודחה כבר בסיבוב הראשון של טורניר איסטבורן, תדורג 23 בווימבלדון, מקום אחד פחות מהדירוג שבו היא נמצאת. את רשימת המדורגות מובילות קרוליין ווזניאקי (1), קים קלייסטרס (2), ורה זבונרבה (3), נה לי (4), ויקטוריה אזרנקה (5), מריה שראפובה (6), פרנצ'סקה סקיאבונה (7), סרינה וויליאמס (8), פטרה קביטובה (9) ומריון ברטולי (10).

אצל הגברים, מארגני ווימבלדון נצמדו לדירוג של ה-ATP בחמישייה הראשונה והחליטו כי רפאל נדאל ידורג ראשון, נובאק דג'וקוביץ' שני, רוג'ר פדרר שלישי, אנדי מארי רביעי ורובין סודרלינג חמישי. בהמשך הדירוג נמצאים גם תומאס ברדיך (6), דויד פרר (7), אנדי רודיק (8), גאל מונפיס (9) ומרדי פיש (10). דודי סלע כידוע זכה בווילד קארד לטורניר על אף שהיה אמור להתחרות במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully