וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס חתם בבני יהודה לעונה אחת

14.6.2011 / 22:43

לאחר שאיבדו את דרור קשטן להפועל ת"א, סגרו הזהובים עם עוזר מאמן האדומים, שאמר: "זה יום מאוד שמח, בטוח שאהנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יוסי אבוקסיס חתם הערב (רביעי) בבני יהודה לעונה אחת. זאת לאחר שעוזר מאמן הפועל תל אביב לשעבר נפגש עם מנכ"ל המועדון משה דמאיו והשניים הגיעו לסיכומים בנושא. כזכור, אבוקסיס ניהל מו"מ עם בעלי האדומים אלי טביב על מנת להחליף את אלי גוטמן כמאמן הפועל תל אביב, אלא שבסופו של דבר הוחלט למנות את מאמן בני יהודה דרור קשטן למאמן מחזיקת הגביע.

אבוקסיס אמר הערב לאתר הרישמי של המועדון: "יום מאוד מאוד שמח. זה אחד המועדונים הטובים שיש בארץ מבחינת ניהול מתקנים, אנשים שאני מכיר אותם ואני מאוד אשמח לעבוד איתם. גם עם כל האנשים שנמצאים פה. אני שיחקתי כאן שנה אחת לפני הרבה זמן ומאוד נהניתי כשחקן ואני בטוח שאני מאוד אהנה כאן גם כמאמן ומחכה בקוצר רוח לאימון הפתיחה. יש לנו הרבה עבודה ואני בטוח שנעמיד קבוצה מצוינת.

"רוב השחקנים נשארים וזה דבר מאוד משמעותי. ברגע שנדע מה הסגל הסופי נוכל להציב מטרות, אני יודע שנצטרך להתחזק. יש כמה מועמדים אבל אנחנו רק בהתחלה, יש גם כמה שסיימו חוזה ואנחנו מאוד רוצים להשאיר אותם".

כעת, לאחר שמועמדותו עלתה כבר לפני מספר שבועות, הסתיימה העסקה, ואבוקסיס החליף את קשטן. לוואלה! ספורט נודע שאחת הסוגיות שעלו על הפרק היא דרישתו של אבוקסיס היא השארתו של השוער דלה איינוגבה בקבוצה, כאשר הוא מתנגד בשלב זה למכור אותו להפועל תל אביב.

בקבוצה ינסו למצוא את הנוסחה הכלכלית שתשאיר את איינוגבה לעונה נוספת, בהתאם לחוזהו ולא להעמידו למכירה כבר עתה. למרות זאת אופציית מכירתו של השוער הניגרי עדיין עומדת על הפרק. בנוסף, ייעשו מאמצים להחתים עוד הלילה את אביב חדד, איציק עזוז וכפיר אדרי על חוזה לעונה הקרובה. כזכור, שלושת השחקנים סיימו את החוזה שלהם בעונה האחרונה.

היום סיכם המנכ"ל משה דמאיו עם משפחת יולזרי שבבעלותה חברת ההסעות "מובילי ז'ק יולזרי", על תמיכה כספית במועדון בשנתיים הקרובות. הקשר נוצר על ידי שוער העבר יהב יולזרי שהביע את רצונו לסייע כלכלית למועדון בו שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully