וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב הודיע: קשטן יאמן את הפועל תל אביב

הבעלים הפתיע כשהחתים את המאמן לעונה הבאה. טביב: "המו"מ ארך פחות מחמש דקות". אבוקסיס סירב להגיב

הדרמה בהפועל תל אביב לא נפסקת: הערב (שבת) הודיע הבעלים של הקבוצה, אלי טביב, כי מי שיוביל את המועדון בעונה הבאה הוא לא אחר מאשר דרור קשטן, מאמן בני יהודה בעונה החולפת. באופן מפתיע, טביב ויתר על שירותיו של עוזר המאמן יוסי אבוקסיס, ובמהלך סוף השבוע ניהל משא ומתן עם קשטן בטלפון, כיוון שהאחרון שוהה בארצות הברית בחופשה. על פי טביב, ההסכם הושג כבר אתמול, לפני כניסת השבת. טביב מסר בתגובה: "אני שמח לבשר שדרור קשטן הוא מאמן הפועל תל אביב החל מאתמול. נתקלתי בנכונות גדולה מצידו, המו"מ ארך פחות מחמש דקות. התחלנו לבנות את הקבוצה על פי השמות שדרור ביקש ולמעשה הוא התחיל לעבוד כבר מאתמול". קשטן צפוי לחזור לארץ ביום חמישי.

ממחנה הראל נמסר שהם מברכים על המהלך. אבוקסיס סירב להגיב לידיעה, ואין ספק כי הוא פגוע מאוד מהמלך. עוזר המאמן בעונה החולפת כבר החל לבחון שחקנים פוטנציאלים לעונה הבאה, והיה בטוח כי התפקיד שלו. אלא שכאמור, בימים האחרונים החליט טביב כי הוא אינו מעוניין בשירותיו של אבוקסיס, והחל לפנות בכיוון אחר.

זו תהיה הקדנציה הרביעית של קשטן באדום. המפורסמת ביותר הייתה בין השנים 1999 ל-2004, אז לקח את הקבוצה לדאבל, והביא אותה עד לרבע גמר גביע אופ"א, שם הפסידה למילאן. קשטן הגיע לקבוצה לראשונה לקראת סיום עונת 1996/7, והציל אותה מירידה. הוא גם אימן את הקבוצה בעונת 2005/06, זכה איתה בגביע המדינה וסיים במקום השני.

אבוקסיס, כזכור, היה מיועד להתמנות כמאמן הקבוצה אחרי שבילה את שלוש וחצי השנים האחרונות כעוזר המאמן. המאמן אף התלבט לאחרונה אם לחתום בקבוצה בעקבות הבלגאן השורר בהנהלה, וביום חמישי אף הוציא הודעה רשמית בנושא: "למרות שהובטח לי על ידי שני הצדדים שהעניין הכספי יוסדר, הבעיה כרגע שהמצב הנוכחי בין הבעלים לא מאפשר לי לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully