וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב מקלארן מונה למנג'ר נוטינגהאם פורסט

המאמן חוזר לאנגליה אחרי שלוש שנים בהולנד וגרמניה. מטרתו: להחזיר את מועדון הפאר לפרמיירליג בפעם הראשונה מאז 1999

סטיב מקלארן, שאימן בעונה האחרונה את וולפסבורג הגרמנית, התמנה היום (שני) למאמנה החדש של נוטינגהאם פורסט מליגת המשנה באנגליה. מקלארן, שחתם על חוזה לשלוש שנים, אמר: "אני מודע לציפיותיהם של האוהדים, ואנחנו נעשה את כל מה שאפשר כדי להחזיר את הקבוצה לפרמיירליג".

לפני שהגיע לגרמניה אימן מקלארן, שחגג את יום הולדתו ה-50 בחודש שעבר, את טוונטה ההולנדית ואף הוביל אותה לאליפות ראשונה אי פעם. מקלארן הספיק לעבור גם בנבחרת אנגליה לקדנציה קצרה וכושלת, בה לא הצליחה הנבחרת להעפיל לאליפות אירופה. מעניין לראות איך יגיבו אוהדי הקבוצה לכך שמאמנם החדש שיחק ואימן באחת היריבות הגדולות שלה, דרבי קאונטי.

פורסט, פעמיים אלופת אירופה בעבר תחת שרביטו של המנג'ר האגדי בראיין קלאף, ירדה מהפרמיירליג בשנת 1999, ואף בילתה שלוש עונות בליגה השלישית (ליג 1), בין 2005 ל-2008. מנכ"ל הקבוצה, מארק ארתור, אמר על המינוי החדש: "לסטיב יש רקורד מוכח באימון וניהול קבוצות, והיה לו חלק חשוב בתארים שלקחו מנצ'סטר יונייטד, מידלסברו וטוונטה ההולנדית. אנחנו מרוצים מאד שהוא מצטרף אלינו כאן בסיטי גראונד".

בשתי העונות האחרונות הגיעה פורסט לחצי גמר הפלייאוף על העלייה לפרמיירליג, אך הפסידה בחצי הגמר לבלקפול בעונה שעברה ולסוונסי העונה, שתיהן עלו לבסוף לפרמייליג, והכישלון לעלות בעונה הנוכחית הוביל לפיטוריו של המנג'ר הקודם, בילי דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully