וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מונה למאמן ברק נתניה

13.6.2011 / 22:25

מאמן חולון בעונה החולפת שיחליף את אריק אלפסי, חתם לעונה אחת ואמר: "היו לי שנתיים מופלאות בחולון, מודה לכל מי שתמך"

לאחר שהוליך את הפועל חולון לעונה מוצלחת ולא פשוטה, חתם הערב (שני) דני פרנקו לעונה אחת כמאמן ברק נתניה. פרנקו, שניהל מגעים מתקדמים עם נתניה בשבוע האחרון, יחליף בתפקיד את אריק אלפסי שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות. מאז תחילת הקיץ ניהל פרנקו שיחות עם מכבי חיפה, עירוני אשקלון והפועל חולון, אך בחר לבסוף בנתניה, שתנסה לשחזר את ההישג מעונת 2009/2010 אז הגיעה לחצי גמר הפיינל פור. לזכותו של פרנקו צפוי לעמוד תקציב של כ-5.5 מיליון שקלים, כחצי מיליון שקלים מעל תקציב המינימום של ליגת העל.

"היו לי שנתיים מופלאות בחולון", אמר פרנקו. "חוויתי אתגרים רבים, עליות ומורדות ובסך הכל מאוד נהניתי. אני מודה להנהלות שעבדתי תחתן, ועל כך שתמיד מצאתי אוזן קשבת ונכונות לעזור. אני מודה לתומכים בי, שתמכו בצורה רגשית וחומרית, ולאלו שנתנו ידם למפעל הכל כך חשוב הזה שנקרא הפועל חולון, שגם כילד היתה לי הזכות ליהנות משרותיו".

פרנקו המשיך ואמר: "מעל לכל אני מודה לקהל הנפלא שגורם לקבוצה להיות תמיד גדולה מסך כל חלקיה, והופך כל משחק בכל אולם בארץ לחוויה". על נתניה אמר המאמן החדש: "תמה תקופה יפה שלי בחולון וככל איש מקצוע אני מחפש אתגרים חדשים. ברק נתניה נראית כמקום הנכון לאתגר חדש ומעניין. אני מודה לכל הגורמים בברק נתניה שנותנים בי אמון כשותף לדרך שנתווה יחד".

בנתניה כעת יתפנו לצירוף שחקנים והשארת חלק מהסגל הקיים, כאשר בשלב זה ברור שלמרות שבקבוצה היו רוצים לראות את אדריאן בנקס ממשיך לעונה נוספת, עלותו הגבוהה, וההצעות האטרקטיביות בהן הוא מחזיק מקבוצות באירופה ימנעו את השארתו. שמוליק ברנר צפוי להמשיך לעונה נוספת על אף שבימים האחרונים מגלה בו עניין העולה החדשה לליגת העל, מ.כ הבקעה. שחקנים נוספים הצפויים להמשיך הם צמד שחקני הבית, ערן אסנטי ואלירן גואטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully