וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו במו"מ מתקדם עם ברק נתניה

7.6.2011 / 11:29

מאמן הפועל חולון, שמחזיק הצעות גם מקבוצתו בעונה שעברה ואשקלון, מתקרב להיות מחליפו של אלפסי. ברנר צפוי להמשיך

דני פרנקו, מאמנה של הפועל חולון בעונה שעברה, מנהל מגעים מתקדמים עם ברק נתניה בימים האחרונים, לאחר שבקבוצה החליטו ללכת על פרנקו כאופציה ראשונה לעמדת המאמן לעונה הבאה. פרנקו עצמו מחזיק בהצעות גם מעירוני אשקלון, שטרם קיבלה החלטה באיזה ליגה תשחק בעונה הבאה, מהפועל חולון וגם בהפועל תל אביב עלה שמו, אך אי הוודאות בשלושת המועדונים הללו עשוי להובילו לחתימה בנתניה.

בנתניה עצמה קיבלו החלטה לסיים את דרכו של המאמן אריק אלפסי עם סיום העונה, לאחר שהאחרון הוביל את הקבוצה בשנתיים האחרונות לחצי גמר וגמר גביע המדינה ולחצי גמר הפיינל פור בעונת 2009/10. בנתניה מעריכים את עבודתו של אלפסי אך החליטו לבצע שינוי לאחר העונה הלא טובה שעברה על הקבוצה במסגרת הליגה. בקבוצה מעדיפים בשלב זה את פרנקו על רובי בלינקו, מי שהיה המועמד המוביל לתפקיד עד לא מזמן. בתקופה האחרונה עזב הבעלים צביקה בלנקיטני את הקבוצה והעביר את שרביט הניהול ליו"ר צביקה ליבר.

בנוגע לסגל השחקנים בנתניה מקווים מאוד להשאיר את אדריאן בנקס, אך השחקן מחזיק בהצעות נוספות בליגת העל, וכמו כן צפויים להשאיר את שמוליק ברנר, ערן אסנטי ואלירן גואטה, מי שמובילים את הסגל של הקבוצה בשנתיים האחרונות מבחינת ישראלים. עתידו של אורי יצחקי, שמיעט לשחק העונה בשל פציעה, אינו ידוע, והשחקן שוקל האם להודיע על פרישה מכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully