וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון וגלבוע/גליל מעוניינות בבר טימור

9.6.2011 / 10:13

כוכב נבחרת העתודה (19, 1.91) סומן על ידי הכתומים, גם גלבוע/גליל שוקלת לצרפו כמחליף אפשרי במידה ומקל יעזוב

כבר שלוש שנים מסומן בר טימור כשחקן בעל פוטנציאל להיות משמעותי בליגת העל, ומסתמן שכבר בעונה הבאה יקבל שחקן נבחרת העתודה את ההזדמנות הראשונה לעשות זאת. מכבי ראשון לציון והפועל גלבוע/גליל עליון הביעו עניין בשחקן, כשבראשון לציון המאמן אפי בירנבוים, שצפוי לחתום בימים הקרובים על הארכת חוזה, התרשם מאוד מהשחקן עוד לפני שנתיים בגמר התיכונים.

גם בגלבוע/גליל סימנו את טימור כשחקן שיכול לעשות את הדרך כמו גל מקל, אך עדיין מחכים להתפתחויות בנוגע למקל שמחזיק במספר הצעות מקבוצות באירופה.

טימור (19, 1.91), עבר בינתיים את כל נבחרות ישראל הצעירות וכעת הוא מסומן כשחקן המוביל בנבחרת העתודה של גיא גודס. לפני שנתיים, בעודו תלמיד בכיתה י"ב, שיחק בליגה הלאומית בהפועל חיפה, בדיוק כמו גודס בשעתו, ורשם 6.8 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-16.2 דקות בממוצע למשחק. בעונה שעברה עבר לקבוצת הבת של מכבי חיפה, בה שיחק בגיל נוער, הפועל קרית טבעון, והשתדרג ל-11.9 נקודות ו-4.7 אסיסטים ב-30 דקות בממוצע למשחק.

מלבד בר טימור, בראשון לציון ממשיכים להיות בקשר עם הפורוורד ארון מגי, ולשחקן הובהר כי ברצונו של המאמן אפי בירנבוים לראות אותו ממשיך עונה שלישית ברציפות במועדון. מגי בשלב זה בוחן הצעות נוספות באירופה ובאסיה, ובינתיים חתם בליגה הפורטו ריקנית במדי קבוצת קואמו ובמשחק הבכורה שלו רשם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים. שמו של ניצן חנוכי, שגם אותו ראשון לציון רוצה לשמור בסגל, עלה בימים האחרונים בהקשר של בני השרון, בה שיחק בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully