וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים צפוי להמשיך בראשון לציון

6.6.2011 / 21:09

המאמן שהצעיד את הכתומים לפיינל פור יישאר לעונה שלישית בקבוצה. בהנהלה רוצים לראות את רועי חגאי ממשיך כעוזרו

מכבי ראשון לציון צפויה להודיע בימים הקרובים על המשך דרכו של המאמן אפי בירנבוים בקבוצה לעונה נוספת, השלישית במספר, וזאת לאחר שיחות שערכו ראשי הקבוצה עם המאמן, בהם הביעו שני הצדדים רצון להמשיך יחד. בראשון לציון שקלו אפשרות מסוימת של החלפתו של בירנבוים בדני פרנקו או בעוזרו בשנים האחרונות רועי חגאי, אך בסופו של דבר הוחלט לתת לבירנבוים את הקרדיט להמשיך בעבודתו. העונה הוביל המאמן את ראשון לציון עד לפיינל פור, לראשונה מאז עונת 2005/6.

בנוגע לעמדת עוזר המאמן תפנה ראשון לציון לעוזר המאמן רועי חגאי בבקשה שימשיך לעבוד לצידו של בירנבוים, למרות החלטתו של חגאי לצאת לדרך חדשה כמאמן ראשי. בקבוצה מקווים כי חגאי יסכים להצעה, וככל הנראה יחכו לו בתקופה הקרובה.

לגבי סגל השחקנים, בתקופה הקרובה ינסו בראשון לציון לסכם על המשך דרכם של הזרים ארון מגי וריימר מורגן, והישראלי ניצן חנוכי, שמחזיק בהצעות מקבוצות נוספות בליגת העל. לגבי יהוא אורלנד טרם התקבלה החלטה, למרות שבקבוצה מרוצים מאוד מתרומתו העונה. אייל שולמן ואיגור נסטרנקו מחזיקים בחוזה לעונה הבאה וימשיכו, אור סולומון יעלה מקבוצת הנוער, ובראשון לציון בונים עליו לשנים הבאות כאחד מהשחקנים המובילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully