וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאס איבנייז מועמד למכבי תל אביב

מדובר בשוער השני של קבוצת אולימפו הארגנטינאית. גם גיא חיימוב וסלומון ליבמן בין המועמדים לרשת את שטראובר בשער

יממה לאחר שהשוער לירן שטראובר סגר את תנאיו במכבי פתח תקוה, ממשיכים במכבי תל אביב בחיפוש אחר מועמדים לעמוד בין הקורות בעונה הקרובה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קיבלו ראשי המועדון ואנשי הצוות המקצועי החלטה אסטרטגית לחפש גם שוערים זרים.

אחד המועמדים הוא השוער הארגנטינאי מתיאס איבנייז בן ה-24, שוערה של אולימפו מהליגה הראשונה בארגנטינה. איבנייז לא שותף העונה כלל וישב 30 משחקים על הספסל כשוער שני באולימפו. גם בתקשורת הארגנטינאית דווח על מועמדותו של איבנייז למדים הצהובים.

איבנייז הוא לא היחיד שמועמד לעמוד בשערה של מכבי תל אביב, כאשר יחד איתו נמצאים ברשימה גם גיא חיימוב ששיחק העונה בעירוני קרית שמונה וכן השוער היהודי פרואני, סולומון ליבמן, שמחזיק באזרחות ישראלית ואם יובא לקרית שלום ישחק על תקן ישראלי, מה שיאפשר למאמן מוטי איוניר לצרף שחקן זר נוסף.

בשלב זה ממתינים בקבוצה לחזרתו של המאמן איוניר מחופשה פרטית וכן להגעתו ארצה של הבעלים מיטש גולדהאר, שלא צפוי לנחות השבוע בישראל. במכבי ינסו להאיץ את הליך מינוי המנכ"ל למועדון וכמובן לזרז מספר משאים ומתנים בנוגע להחתמת שחקני רכש לקבוצה.

מי שסיים את תפקידו בקבוצה הוא עוזר המאמן חנן אזולאי שקיבל הודעה כי לא ימשיך בתפקידו. נכון לעכשיו נראה שגדי כרמלי וקובי אלפסי יהיו עוזריו של המאמן איוניר, כאשר גם שמו של בני טבק, שהתפטר השבוע מאימון הפועל הרצליה, מוזכר כמועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully