וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנסון: "ההיט עושים דרמה מכל פאול"

גארד המאבס על כוכבי מיאמי: "אם אתה רק נוגע בהם אתה עלול לקבל עבירה בלתי ספורטיבית". נוביצקי: "טרי לא קולע בקלאץ'"

הרוחות בגמר ה-NBA המשיכו להתלהט אחרי משחק מספר 3, בו התגברה מיאמי על קאמבק נוסף של דאלאס בדרך לניצחון דרמטי 86:88 שנתן לה יתרון 1:2 בסדרה. הקרב הטעון בין שתי קבוצות שנואשות לטבעת הוביל לויכוחים רבים מצד שתי הקבוצות עם השופטים, והערב (שני) התלונן דשון סטיבנסון על תיאטרליות מוגזמת מצד שחקני ההיט.

"הם גדולים בלעשות הצגות ובלמכור עבירות לשופטים", רטן הגארד של המאבס. "בליגה הזאת שחקנים צריכים לדעת לספוג עבירות חזקות, אבל איתם מספיק שרק תיגע בהם, ומרוב דרמטיות בתגובה אתה עלול לקבל גם עבירה בלתי ספורטיבית. זה שם עלינו הרבה לחץ, כי כל מכה קטנה על היד שלהם כשהם עולים להטבעה יכולה להפוך לעניין גדול".

גם שון מריון, ששמר על לברון ג'יימס במרבית דקות הסדרה עד כה, התייחס לעניין ואמר: "היו כמה מהלכים בהם חשבתי שהם עשו הצגה, אבל התפקיד שלי הוא בסך הכל לשחק. אני לא מתעסק בהם, ואם ככה דשון מרגיש אז ככה הוא מרגיש".

בדאלאס עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הכואב, ובינתיים עוקבים גם אחרי מצב בריאותו של ברנדון היווד, שנעדר מהמשחק השלישי בשל פציעה בירך. הסנטר הוותיק שקיבל 16 דקות למשחק כמחליפו של טייסון צ'נדלר בפלייאוף הנוכחי, ערך הערב אימון חלקי, בסיומו העריך שאם יהיה כשיר ב-70 אחוזים לפחות יודיע לריק קרלייל שהוא יכול לשחק במשחק הרביעי.

דירק נוביצקי אף החל לשלוח חצי ביקורת לחבריו בקבוצה, והודה שג'ייסון טרי עדיין לא הצליח להפוך לשחקן קלאץ' במהלך הסדרה. טרי, שזוכה לשמירה חזקה מלברון ג'יימס, מתקשה לתפקד בחלק ההתקפי.

"הם נצמדים אליו ברבע הרביעי, וג'יימס עושה מולו עבודה טובה", אמר נוביצקי על טרי, שסיים את הרבע האחרון בהפסד הקודם עם 0 מ-4 מהשדה, "ברגעי ההכרעה הוא עדיין לא השחקן קלאץ' שאנחנו צריכים".

טרי מצדו אמר ש"בואו נראה אם לברון יצליח לשמור עליי ככה לאורך שבעה משחקים". עוד אמר טרי ש"אין ספק שנוביצקי יצטרך עזרה מאיתנו ברבע האחרון, הוא לא יכול לבד, ואני מבטיח לכם שנהיה שם לצדו במשחק מספר 4".

"כל מה שאכפת לי זה הניצחון"

התקשורת האמריקאית, שבחלקה נהנית לעקוץ את לברון, התעסקה לאחרונה בהשפעה המועטה שלו יחסית על הקבוצה, לפחות בכל מה שנוגע בקליעת נקודות. לברון הסתפק ב-17 נקודות במשחק מספר 3, הרבה פחות מוויד ואפילו פחות מבוש.

"כל מה שאכפת לי זה הניצחון", מתעקש לברון, "אני לא חושב רק על נקודות. קלעתי כבר הרבה נקודות במהלך הקריירה שלי. אני לא חייב לקלוע כדי להיות אפקטיבי".

לעיתונאי שרמז לו שהוא מעדיף לא לקחת אחריות ברגעי ההכרעה, ענה לברון: "אתה מסתכל רק צד אחד של המגרש, ומסתמך יותר מדי על הסטטיסטיקה היבשה. עדיף שתסתכל על הסרט של המשחק שוב. מחר תשאל אותי שאלות יותר טובות. היו לי כבר סדרות שרשמתי ממוצע של 38 נקודות, והפסדנו. זה משחק קבוצתי. הדבר היחיד שמדאיג אותי זה המטרה הגדולה של הקבוצה שלי. כשאסיים את הקריירה שלי, אתן לכם העיתונאים להחליט איך להגדיר אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully