וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר ירדה למקום ה-22 בעולם

הישראלית הידרדרה שני שלבים בדירוג, סלע במקום ה-94, ויינטרוב עלה ל-223. בזכות הזכייה ברולאן גארוס, נה לי רביעית

עם סיום הרולאן גארוס, פורסם הדירוג השבועי של הטניסאים, שממנו עולה כי לפחות בגזרת הישראלים, חלה צניחה מסוימת. שחר פאר, שהודחה כבר בסיבוב הראשון של האליפות בפריס, ירדה שני שלבים למקום ה-22 בעולם. גם דודי סלע ירד שלושה שלבים והוא נמצא כעת במקום ה-94 בעולם.

באשר ליתר הישראלים, יוליה גלושקו, שנמצאת במאייה השנייה בעולם, ירדה חמישה שלבים והיא נמצאת כעת במקום ה-191 בעולם. הטניסאית השלישית היא קרן שלמה, שעלתה שלושה שלבים למקום ה-465. אצל הגברים, אמיר ויינטרוב טיפס 21 שלבים בעקבות הזכייה השלישית שלו בטורנירי הפיוצ'ר והוא מדורג כעת במקום ה-223 בעולם.

באשר לצמרת הדירוג העולמית אצל הגברים, אין כל שינוי בחמישייה הראשונה. רפאל נדאל ממשיך להוליך את רשימת הטניסאים אחרי הזכייה המדהימה ברולאן גארוס, והוא מקדים ב-50 נקודות בלבד את נובאק דג'וקוביץ'. רוג'ר פדרר ניצב עדיין במקום השלישי ומקדים את אנדי מארי ורובין סודרלינג. דויד פרר טיפס למקום השישי על חשבונו של תומאס ברדיך, שירד למקום השביעי. גאל מונפיס (שמיני), מארדי פיש (תשיעי) ואנדי רודיק (עשירי) משלימים את העשירייה הראשונה.

אצל הנשים הקפיצה הגדולה שייכת לנה לי בזכות הזכייה ברולאן גארוס. הטניסאית הסינית דילגה שלושה שלבים והיא נמצאת כעת במקום הרביעי בעולם אחרי קרוליין ווזניאקי, קים קלייסטרס ו-ורה זבונרבה. ויקטוריה אזרנקה ירדה שלב למקום החמישי, מריה שראפובה עלתה שני שלבים למקום השישי ופרנצ'סקה סקיאבונה, פינאליסטית הטורניר, הידרדרה שני שלבים למקום השביעי. פטרה קביטובה, מריון ברטולי וסמנטה סטוסור סוגרות את העשירייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully