וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מהרולאן גארוס

הישראלית תאבד נקודות דירוג רבות אחרי שנכנעה למרטינז סאנצ'ז הספרדיה 7:6, 6:1. צפויה לרדת מהמקום ה-20 בעולם

שחר פאר ממשיכה בתקופה הלא טובה שלה והיום (ראשון) הודחה מטורניר הרולאן גארוס כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד 7:6, 6:1 למריה חוסה מרטינז סאנצ'ז, המדורגת 87 בעולם. אגב, פאר כבר ניצחה את יריבתה הספרדית מוקדם יותר העונה, אבל לא יכלה לה הפעם על המשטח החביב על הספרדים בכלל, ועל מרטינז סאנצ'ז בפרט, לאחר שזכתה בשנה שעברה בטורניר רומא היוקרתי.

הטניסאית הישראלית תאבד נקודות דירוג רבות אחרי שבשנה שעברה העפילה עד לשמינית הגמר, שם נעצרה רק על ידי סרינה וויליאמס. לשחר פאר זו פעם שנייה בלבד שהיא מודחת מהרולאן גארוס כבר בסיבוב השני בשבע השנים האחרונות, כשב-2008 הפסידה לסמנתה סטוסור האוסטרלית 6:2, 3:6, 6:1.

פאר פתחה את המשחק בצורה לא טובה, נשברה וכבר פיגרה 4:1, אבל אז התעוררה. הישראלית שברה בעצמה, חזרה בהדרגתיות למשחק וכבר הצליחה לעלות ל-5:6, אבל אז נשברה שוב והמשחק הלך לשובר שוויון שהיה בשליטת מרטינז סאנצ'ז. בסיום 6:7 לספרדיה ו-0:1 במערכות.

ההפסד הדחוק במערכה הראשונה נתן אותותיו בפאר בפתיחת המערכה השנייה והיא נשברה במהירות כדי ליפול לפיגור 2:0. גם אחרי שהישראלית הצליחה לנצח משחקון אחד, מרטינז סאנצ'ז לא ויתרה וזיהתה אצל יריבתה נקודת תורפה. היא שבר הפעם נוספת, השתלטה על המשחק לחלוטין 6:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully