וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה נורא, אין לריאן גיגס שום כבוד"

אחרי הפרסום על היחסים של קשר מנצ'סטר יונייטד עם גיסתו, נשמעת ביקורת קשה כנגד הקשר, שהספיק לעזוב את אנגליה

הפרסום על מעשיו של ריאן גיגס, שניהל רומן עם גיסתו במשך שמונה שנים, ממשיך להעסיק את הצהובונים באנגליה. אחרי שזכה העונה לכמות לא מבוטלת של מחמאות, גיגס הסתבך ביחסים שנמשכו שמונה שנים עם אשת אחיו, וזוכה לביקורות רבות מאז פרסום הדברים.

בינתיים מתברר שאחיו רודרי עזב את אשתו נטשה בעקבות אותו פרסום, כך מפרסם "הסאן". דיילי אקספרס ודיילי סטאר מדווחים שהקשר הוולשי התקשה להתמודד עם הפרסום ועזב את אנגליה, כשצל כבד מוטל על המשך הקריירה שלו.

"זה נורא. אין לו שום כבוד", תקפה את גיגס דודתו, ג'והאנה ווילסון, ב'דיילי מירור'. "זה שהוא ניהל יחסים עם הדוגמנית אימוג'ן זה משהו אחד, אבל זה שהוא קיים יחסים עם אשת אחיו, זה נורא. הוא כלב מלוכלך". ווילסון גם המליצה לאשתו של גיגס לעזוב אותו באופן מיידי: "היא צריכה לבעוט לו בתחת ולקחת ממנו כל פני שהוא הרוויח".

בין השאר עולות גם תהיות האם גיגס הוא במקרה האב לילדי אחיו. "לרודרי אין שום מושג מה קרה שם וכמובן שעולות עכשיו שאלות מיהו האב האמיתי. זה מה שכולם שואלים עכשיו", סיפר מקורב למשפחה. "ריאן נראה כמו רודרי, אבל שני האחים דומים מאוד". במסגרת הספקות, נטשה אמורה לעבור בדיקת DNA כדי לקבוע מי האב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully