וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "זו אולי העונה הכי טובה שלי בפנאתינייקוס"

הירוקים מאתונה חגגו אליפות שלישית ברציפות, המאמן הוותיק התמוגג: "בקיץ אף אחד לא האמין בנו, אני גאה בקבוצה הזאת"

פנאתינייקוס סגרה אמש (ראשון) את אחת העונות הגדולות בתולדותיה, כאשר צירפה לתואר היורוליג זכייה שלישית ברציפות באליפות יוון. פנאתינייקוס סגרה את הסיפור עם 94:101 דרמטי על אולימפיאקוס בהארכה, ניצחה 1:3 בסדרת הגמר וחגגה שוב - בפעם ה-13 ב-14 העונות האחרונות - על חשבון היריבה השנואה.

"ב-2007 ו-2009 זכינו בשלושה תארים, אבל השנה אני יותר גאה בקבוצה הזאת", אמר ז'ליקו אוברדוביץ' המאושר בסיום. "בקיץ אף אחד לא ציפה שנגיע לגמר היורוליג, חוץ מאיתנו, וזכינו בגביע. אני עשר שנים כאן, וזו עשויה להיות העונה הכי טובה שלי במועדון".

האלופה המכהנת הייתה צריכה לעשות זאת לשלבים רבים ללא כוכבה הגדול דימיטריס דיאמנטידיס, שנפצע בשלב מוקדם. מי שלקח אחריות בהיעדרו של התמנון היווני היה ניק קאליית'ס המשתפר, שנצץ עם 16 נקודות, 11 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. "זה כבוד שמשווים אותי לשחקן כמו דיאמנטידיס", אמר הרכז האמריקאי-יווני. "הוא עזר לי המון לאורך השנים. האמנו בעצמנו ונלחמנו, זו הדרך הטובה ביותר לנצח".

מייק באטיסט המשיך באותו קו וסיכם: "היינו צריכים לשחק בלי דימיטריס והראנו שאנחנו קבוצה. במחצית אמרתי לקבוצה שאנחנו צריכים לנצח בשבילו. זה היה אחד הנצחונות הכי קשים שלנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully