וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פנאתינייקוס זכתה באליפות

הירוקים השלימו 1:3 בגמר מול אולימפיאקוס עם 94:101 אחרי הארכה וסיימו עונה גדולה עם אליפות וזכיה ביורוליג

העונה הענקית של פנאתינייקוס הגיעה הערב (ראשון) לסיומה, עם תואר האליפות, לא לפני שקיבלנו מותחן נהדר, כיאה למשחק סיום העונה. הירוקים ניצחו את יריבתם השנואה, אולימפיאקוס 94:101, השלימו 1:3 גדול בסדרת הגמר, והניפו תואר נוסף אחרי הזכייה בגביע היורוליג. אולימפיאקוס חזרה לסדרה בשבוע שעבר אחרי שהשיגה ניצחון ראשון, 68:76 במשחק מספר 3, וגם הפעם היא לא היתה רחוקה מלקחת את המשחק, אבל החטאות קריטיות ברגעי הסיום הובילו את המשחק להארכה, שם היתה ידם של הירוקים על העליונה, בדרך לאליפות תשיעית ברציפות.

האדומים שוב נראו מעט אבודים בפתיחה והתקשו למצוא את הטבעת, לפני שיותם הלפרין, שפתח בחמישייה, העלה את קבוצתו על הלוח, ומאברוקפלאידיס השלים את המהפך כשהעלה את האדומים ליתרון 7:10. הירוקים ספגו מכה כשדיאמנטידיס נפצע ברגלו וירד אל הספסל, ואולימפיאקוס ניצלה זאת כדי להוביל 17:18 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני החלו השלשות של האדומים לצלול פנימה, ופרינטזיס כבר העלה ל-7, אבל מייק באטיסט החל להתעורר, ואל המחצית הוא הביא את הירוקים ביתרון 39:41.

הלפרין וחבריו עלו טוב אל המחצית השניה, ויחד עם מאברוקפלאידיס וספאנוליס (שצלף מחוץ לקשת), שמרו את האדומים בתמונה, וברבע האחרון היא עלתה ליתרון מעוד שלשה של ספאנוליס. פוטסיס צלף שלשה גדולה, והמשיך להיות האיש של הירוקים כשהעלה אותם ל-4, אבל ספאנוליס בעוד שלשה צימק לנקודה בלבד, דקה לסיום. פאפאלוקאס דפק גג נהדר על ניקולס ונתן צ'אנס לאדומים לעלות ליתרון, אבל מאברוקפלאידיס קלע רק אחת מהקו כדי לקבוע שיוויון, ופנאתינייקוס הלכה אל סאטו לשלשה עם הבאזר שהלכה החוצה. הולכים להארכה.

האדומים נכנסו ללחץ, הרבו לאבד, וקלאיטיס ניצל זאת כדי להעלות ל-88:94, אולימפיאקוס איבדה שוב ופוטסיס סגר את הסיפור עם שלשה ענקית מהפינה. האוהדים לא הצליחו להחזיק את עצמם, ופרצו למגרש 3 שניות לסיום כדי לחגוג, והמשטרה נאלצה להוציאם כדי לסיים רשמית את המשחק, ואז ניתן האות הרשמי לחגיגה בירוק. מייק באטיסט (11 ריבאונדים) ואנטוניס פוטסיס (6 מ-6 לשלוש) הוליכו את קלעי פנאתינייקוס עם 22 נקודות כל אחד בעוד ניק קלאיטיס הוסיף 16 ו-11 ריבאונדים. את אולימפיאקוס הוליך אקס פנאתינייקוס, ואסילי ספאנוליס עם 18 ו-5 אסיסטים, בורוסיס תרם 16 ו-10 ריבאונדים בעוד יותם הלפרין היה לא רע עם 9 (3 מ-6 מהשדה) ב-27 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully