וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2012: 1:1 בין בלארוס וצרפת

הטריקולור לא הצליחו להשיג נקמה. גרמניה התקרבה ליורו עם 1:2 דרמטי באוסטריה, כמו איטליה שהביסה 0:3 את אסטוניה

משחקי המוקדמות ליורו 2012 שיתקיימו בסוף השבוע נפתחו עם כמה מפגשים מרתקים: צרפת, שהתארחה בבלארוס לה היא הפסידה בתחילת הקמפיין, סיימה עימה בתיקו 1:1. גרמניה שמרה על המאזן המושלם שלה עם ניצחון 1:2 דרמטי משער של מריו גומז בדקה ה-90 אצל "אחותה הקטנה", אוסטריה, בבית א'. עוד באותו בית, בלגיה וטורקיה סיימו ב-1:1. איטליה הביסה בקלילות 0:3 את אסטוניה והתקרבה מאוד לטורניר בפולין ואוקראינה.

מריו גומז שחקן נבחרת גרמניה חוגג. רויטרס
ניצחון לא מוצדק. גומז והחברים/רויטרס

בית א'

אוסטריה - גרמניה 2:1

אחרי חמישה ניצחונות רצופים ביחס שערים 1:17, גרמניה נראתה רע באצטדיון ארנסט האפל אצל שכנתה, אבל למרות זאת השיגה ניצחון דרמטי ותבטיח את ההעפלה ליורו ביום שלישי. סמי חדירה חזר למגרשים לאחר חודש וחצי של היעדרות ועלה בהרכב של יואכים לב, אבל גרמניה נראתה כבויה וחסרה מאוד את המבקיע המוביל שלה מירוסלב קלוזה. האוסטרים היו נמרצים ומסוכנים יותר, אבל לא הצליחו לסיים עם נקודה ראויה והתרחקו מהמקום השני.

אוסטריה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וארווין הופר החמיץ הזדמנות גדולה בדקה ה-42. גרמניה הענישה כעבור שתי דקות. קרוס הגביה קרן, פרידריך נגח וגומז עצר בחזה ודחק פנימה. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע השוויון. אלאבה העביר כדור רוחב משמאל ופרידריך דחק לשערו הוא. גרמניה הייתה רעה, אבל בדקה ה-90 הסתנן גומז לכדור חופשי ונגח שער ניצחון לא מוצדק.

בלגיה - טורקיה 1:1

חוס הידינק כבר עם רגל וחצי בצ'לסי והנבחרת שלו יצאה בשן ועין מהמשחק בבריסל. הנקודה השאירה אמנם את הבלגים במקום השני, אבל לטורקיה שרחוקה נקודה יש משחק חסר. הבלגים כבשו שער מהיר, היו טובים יותר ואף החמיצו פנדל רבע שעה לסיום, אבל טורקיה יצאה עם הנקודה לה הייתה זקוקה. בלגיה המוכשרת, לה משחקים קשים יותר עד סוף הקמפיין, לא תהיה כנראה תלויה בעצמה.

הפתיחה של המארחת הייתה סוערת וכבר לאחר ארבע דקות העלה מרווין אוגונג'ימי, חברו של אליניב ברדה לגנק, את בלגיה ליתרון עם שער יתרון מוקדם. בוראק יילמאז איזן לטורקים בדקה ה-22. רבע שעה לסיום קיבלה בלגיה הזדמנות פז לנצח, אבל אקסל ויטסל החטיא מהנקודה הלבנה.

משחק נוסף:
קזחסטן - אזרבייג'אן 1:2
לקזחסטן: סרגיי גרידין (57, 68). לאזרבייג'אן: ווגאר נדירוב (63)

שחקני נבחרת איטליה אנטוניו קסאנו, ג'וזפה רוסי. רויטרס
צמד חמד. קסאנו ורוסי/רויטרס

בית ג'

איטליה - אסטוניה 0:3

האזורי טיילו במשחק הביתי שנערך במודנה, עלו למאזן של חמישה ניצחונות ותיקו (יחס שערים 1:14) ועשו עוד צעד קטן בדרך להבטחת המקום ביורו 2012. צ'זארה פראנדלי הרכיב בחוד את אנטוניו קסאנו ממילאן וג'וזפה רוסי, שעשוי לעבור לברצלונה, והשניים נראו נהדר. גם ריקרדו מונטוליבו מפיורנטינה כיכב עם שני בישולים בערב קליל של האיטלקים.

שיתוף פעולה מצוין בין החלוצים הוביל לשער היתרון בדקה ה-21 כשקסאנו בישל לרוסי. האזורי המשיכו לשלוט ובדקה ה-39 הגיע תורו של קסאנו לכבוש לאחר שניצל מסירה של מונטוליבו וגלגל פנימה. החגיגה המשיכה במחצית השנייה. פאציני החליף את קסאנו בדקה ה-65 וכעבור שלוש דקות כבש את השלישי. 0:3 חלק.

משחק נוסף:
איי פארו - סלובניה 2:0
לסלובניה: טים מאטאבז (29), רוגבי בלדבינסון (עצמי - 47). מרקו שולר הסלובני הורחק (25).

יאן טיגורב, נבחרת בלארוס, מול פלורן מאלודה, נבחרת צרפת. רויטרס
נפרדו כידידים. מאלודה/רויטרס

בית ד'

בלארוס - צרפת 1:1

לורן בלאן פתח את הקמפיין עם הפסד ביתי מביך לבלארוס. מאז הטריקולור התאוששו עם ארבעה ניצחונות רצפים וכבשו את ראשות הבית, אבל לא הצליחו להשיג נקמה ספורטיבית במינסק. הנקודה שמרה את צרפת במקום הראשון בפער סביר של ארבע נקודות. אלבניה ובוסניה שייפגשו ביום שלישי יוכלו להעפיל למקום השני, עליו נאבקות ארבע נבחרות.

צרפת פתחה רע את המשחק ובדקה ה-20 כבש אריק אבידל שער עצמי מוזר. אלא שהתשובה הייתה מהירה שיתוף פעולה בין בנזמה למאלודה הוביל לשוויון של קשר צ'לסי כעבור שתי דקות. המחצית השנייה התנהלה ביתרון קל של הטריקולור, אבל אירועים מיוחדים ליד השערים למעט שער של בנזמה שנפסל בטענת נבדל בדקה ה-84.

משחק נוסף:
רומניה - בוסניה 0:3
אדריאן מוטו (37), צ'יפריאן מאריקה (41, 55)

יוהאן אלמנדר שחקן נבחרת שבדיה. Jon Super, AP
היה לו שבוע מצוין. אלמנדר/AP, Jon Super

בית ה'

מולדובה - שבדיה 4:1

שבדיה מתקרבת להבטחת המקום השני בבית בעקבות ניצחון משכנע בקישינב. אולה טויבונן כבש ראשון בדקה ה-11 ויוהאן אלמנדר, שחתם השבוע בגלאטסראיי הטורקית, הוסיף צמד בדקות 30 ו-58. איגור בוגייב רק צימק כעבור שלוש דקות, אבל אלכנסדר גרנדט חתם בדקה ה-88. לשבדיה יש כעת 12 נקודות מוחמישה משחקים והיא מקדימה בשלוש נקודות (ומשחק חסר) את הונגריה שבמקום השלישי.

סן מרינו - פינלנד 1:0
מיקאל פורסל (41)

בית ט':

ליכטנשטיין - ליטא 0:2

ניצחון ראשון לליכטנשטיין במשחק רשמי מאז אוקטובר 2007. פיליפ ארנה (6) ומישל פולברינו (36) היו חתומים על הסנסציה וסידרו לנבחרת נקודות ראשונות בבית ט'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully