וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל נוייר: "חלמתי לשחק במועדון הכי מצליח בגרמניה"

שוער הנבחרת הלאומית דיבר על המעבר לבאיירן מינכן במסע"ת. על שלטי המחאה: "אקיים עם האוהדים דיון". לב: "זה צעד הגיוני"

אחרי חודשים של שמועות, דיווחים, משא ומתן מייגע ומסיבת עיתונאים אחת בה הודיע כי הוא מעוניין לעזוב, הודיעה אתמול (רביעי) באיירן מינכן כי סיכמה את כל התנאים מול שאלקה, ומנואל נוייר ישחק בשורות הבווארים בעונה הבאה. היום דיבר השוער הבינלאומי על ההעברה במסיבת עיתונאים של נבחרת גרמניה, לקראת המשחק שלה מול אוסטריה במסגרת מוקדמות יורו 2012.

"רכשתי כבר מכנסי עור, אבל באיירן לא שילמה לי עליהם", אמר נוייר כשהוא מתלוצץ על מנהגי הבווארים, "רציתי להתקדם בקריירה שלי, אבל להישאר בגרמניה. צריך לזכור שבגרמניה, לאורך השנים, באיירן מינכן זה המועדון הכי גדול והכי מצליח במדינה ורציתי לשחק במועדון הכי מצליח בגרמניה". נוייר התייחס גם לשלטי המחאה שהונפו נגדו באליאנץ ארינה לאחר שהתברר שבאיירן מעוניינת בו ואמר: "עדיין לא גיבשתי אסטרטגית פעולה קונקרטית. אבל דיברתי על זה עם הנהלת באיירן, וככל הנראה ניגש לאוהדי הקבוצה ונקיים איתם דיון פתוח".

גם מאמן הנבחרת הלאומית, יואכים לב, התייחס למעבר של נוייר: "אני חושב שזה צעד הגיוני מפני שבאיירן היא תמיד קבוצה גדולה שמשחקת בליגת האלופות וגם מצליחה שם. באיירן משחקת על כל התארים כל עונה, וכל שחקן שמגיע לשם יודע שהוא יתפתח וישתפר. מנואל נוייר הראה מה הוא יודע ואני חושב שיהיה לו אתגר חדש וגדול. אני גם אוהב את האסטרטגיה של באיירן, שתמיד מצרפת שחקנים גרמניים מהנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully