וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוניאנין יישאר במכבי תל אביב גם בעונה הבאה

22.5.2011 / 10:43

הבוסני היה בדרכו החוצה, אולם גולדהאר ואיוניר החליטו שהוא ימשיך. ייני: "ההתקדמות שלי נעצרה העונה"

מכבי תל אביב סיימה אתמול (שבת) את עונת 2010/11 עם ניצחון 1:4 על מכבי נתניה והצהובים כבר מתחילים לתכנן את העונה הבאה, תוך תקווה שאחרי האכזבות שנחלה הקבוצה העונה, ב-2011/12 היא תיאבק על האליפות.

כחלק מאותן הכנות, הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר השוהה בישראל קיים כבר מספר שיחות עם ראשי המועדון ועם המאמן מוטי איוניר ובין השאר התקבלה החלטה סופית להשאיר את הקשר הבוסני האריס מדוניאנין לעונה נוספת. אחרי שהיה נדמה שהקשר נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, חל שינוי במעמדו בשבועות האחרונים וכעת החליטו ראשי המועדון יחד עם הצוות המקצועי שהבוסני יישאר.

לעומת מדוניאנין, הקשר ג'יבריל סידיבה קיבל אמש הודעה כי הוא משוחרר ורשאי למצוא לעצמו קבוצה אחרת. סידיבה מחזיק אמנם בחוזה לעונה הבאה אולם בצוות המקצועי הוחלט לשחררו. במכבי לקחו בחשבון שבמידה והקשר לא ימצא לעצמו קבוצה, יאלצו במועדון לשלם לו פיצוי על התרת חוזהו.

גולדהאר ימשיך גם היום בסבב השיחות שלו עם ראשי הקבוצה ועם איוניר, כשעל הפרק עתידם של מספר שחקנים מהסגל הנוכחיץ אחד מהם הוא השוער לירן שטראובר, שסיים את חוזהו ומאוד מוערך על ידי אנשי הקבוצה. שחקן נוסף הוא הבלם סאבו פאביצ'ביץ', עליו יש למועדון אופציה לעונה הבאה אולם עדין לא ברור אם היא תמומש.

אתמול גולדהאר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק נגד נתניה ואמר לשחקנים: "זו היתה עונה עם הרבה עליות וירידות. יש לכם עכשיו פגרה בכדי לנוח ולצבור כוחות לעונה הבאה. אני מקווה שנתחיל את העונה הבאה בדיוק בצורה שבה סיימנו את העונה הזאת".

שרן ייני: "מבחינה אישית הדברים קצת התפקששו לי"

הקשר שרן ייני נשאל האם הוא חש פספוס ואיך הוא מסכם את העונה הזו של הצהובים ואמר: "היינו בסביבות המקום השלישי כמעט בכל העונה, אבל אני לא חושב שמתפקידי להודיע איפה זה התפספס. אני בטוח שמוטי איוניר וגם בעל הבית אומרים את שלהם ואני פשוט עושה מה שאומרים לי. סיימנו במקום השלישי וכמובן שציפינו ליותר, זה נכון שהיו לנו עליות וירידות העונה, אבל לקבוצה הזו יש חומר שחקנים מצוין וכשאנחנו משקים טוב, אז אנחנו משחקים טוב ואין מה לעשות. אני שמח שזה בא לידי ביטוי בפלייאוף כי זה הזמן הכי חשוב ואני מקווה שבעונה הבאה נהיה טיפה יותר יציבים ונגיע כמה שיותר רחוק".

"מבחינה אישית הדברים קצת התפקששו לי", הוסיף ייני שעשה הסבה לעמדת הבלם במערך החדש של איוניר: "לא שיחקתי הרבה, הייתי גם ביציע, אבל כשהיו צריכים אותי אני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה. אני לא רגיל לשחק בעמדת הבלם וגם לא אוהב כל כך אבל אני עושה את מה שטוב לקבוצה כרגע ואני שמח שהקבוצה התייצבה במערך הזה ומה שטוב לקבוצה טוב לי, כי בסופו של דבר אני רוצה לשחק. ואם הקבוצה טובה ואני משחק טוב אז אני אמשיך לשחק. בעונה שעברה שיחקתי מעל 90 אחוז מהמשחקים אז איפשהו ההתקדמות שלי כן נעצרה העונה, כי אם הייתי משחק העונה יותר, הייתי יכול להעלות את הרמה שלי יותר, אבל זה המצב שנוצר ואני זה שצריך להתמודד איתו".

ייני, שגדל במועדון, נשאל האם איוניר שגדל אף הוא במדים הצהובים, הוא המאמן שיכול להביא למכבי אליפות: "אין סיבה שלא. אנחנו קבוצה טובה מאוד, מוטי אמר בעצמו שהוא עדין לא יודע מי ישאר בשנה הבאה ומה יהיה הסגל, אבל אני בטוח שבעונה הבאה תעמוד כאן קבוצה מצוינת. בתחילת העונה החלפנו 13 שחקנים והיינו קבוצה חדשה. אם ישארו שחקנים שכבר מכירים אחד את השני, אני משער שנהיה קבוצה הרבה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully