וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: שינוי מפתיע במעמדו של מדוניאנין?

18.4.2011 / 13:28

למרות הערכות קודמות, הבוסני עשוי להישאר בקבוצה בעונה הבאה. חלוץ סנגלי בן 18 נחת ויתחיל להיבחן בקבוצת הנוער

שחקני מכבי תל אביב קיבלו יום חופשי ומחר (שלישי) בבוקר ישובו השחקנים לאימונים ויחלו בהכנות לקראת משחק הבית נגד עירוני קרית שמונה בשבת בבלומפילד. לאחר ישיבת עבודה שקיימו ראשי המועדון עם הצוות המקצועי התקבלה החלטה עקרונית לתת לשוער קבוצת הנוער ברק לוי לפתוח בין הקורות כבר במשחק הקרוב נגד קרית שמונה, וזאת לאחר שהשוער לירן שטראובר הורחק בשבת ולא יוכל לשחק. במכבי מעדיפים לתת ללוי הצעיר את אפודת השוער הראשון על חשבונו של שוער המשנה גיא סולומון, וזאת במחשבה עתידית לקראת העונה הבאה. לוי נחשב לאחד משחקני העתיד של המועדון ובקבוצה רואים בו הבטחה גדולה. כעת הוא אמור לקבל הזדמנות במשחקי הפלייאוף העליון כדי שיישחק וייצבור נסיון כבר העונה במטרה לנסות ולשלבו בסגל הבוגרים בעונה הבאה.

במכבי בדקו את סוגיית חוזהו של השוער הצעיר והסתבר כי בשל היותו שחקן נוער של המועדון הוא אינו מחוייב בחתימה על חוזה ולכן הוא רשאי לשחק כבר עתה. בקיץ צפויים ראשי המועדון להציע חוזה ארוך טווח לשוער הצעיר שהחל כבר העונה לעבוד באופן אישי עם מאמן השוערים שורה אובארוב. בשבת אמור מחליפו של לוי, יוסי גינזבורג, לפתוח במדי קבוצת הנוער שתשחק נגד מ.ס. אשדוד כאשר היא קרובה מאוד לזכייה בתואר אליפות הליגה לנוער.

הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' זומן לשיחת הבהרה נוספת עם נציג הבעלים ג'ק אנג'לידיס שנזף בו והבהיר לו כי במועדון לא יסבלו עוד התנהגות או חוסר מוטיבציה מצידו של השחקן. כזכור בסוף השבוע האחרון התקיימה שיחה בין פאביצ'ביץ' למאמן מוטי איוניר שבסופה הוחלט שלא לכלול את הבלם בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע וזאת לאחר שהמאמן חש כי השחקן אינו מראה נכונות ורצון לתת את כולו. כעת נערכה לבלם שיחה נוספת עם נציג הבעלים, אם כי עדין לא ידוע אם יחזור בשבת לסגל הקבוצה או לא. בכל מקרה, המגמה בקרית שלום היא שלא לממש בסיום העונה את האופציה שיש למועדון על חוזהו של הבלם שצפוי להיות משוחרר.

נכון לעכשיו נראה כי מבין חמשת הזרים בקבוצה, ישוחררו פאביצ'ביץ', דמיטאר רנגלוב, וג'יבריל סידיבה כאשר השינוי המפתיע משהו חל במעמדו של האריס מדוניאנין, שלמרות תחזיות מוקדמות שיפר במעט את מעמדו בקבוצה לאחר מספר שיחות עם המאמן איוניר וכן עם ראשי המועדון. כעת מעריכים בקבוצה כי הוא יישאר ויממש את חוזהו גם בעונה הבאה. לגבי הבלם ניבאלדו תלויים הדברים במצב בריאותו שכן העובדה שלאורך זמן רב הוא אינו מצליח להתאושש מהפציעה בברכו מדאיגה מאוד את אנשי הקבוצה. ניבאלדו מוערך מאוד על ידי המאמן איוניר שרואה בו את אחד מעמודי התווך של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

אחר הצהריים נחת בארץ חלוץ נבחרת סנגל הצעירה, מוסא קונטה בן ה-18. החלוץ ייבחן בקבוצת הנוער של המועדון ואם ירשים עשוי להיות מוחתם כהשקעה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully