וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן עוזב את בני יהודה

17.5.2011 / 10:20

הבעלים והיו"ר החליט ללכת, אך ישאיר את הערבויות לעונה הבאה. הנושא הבוער על הפרק: עתידו של קשטן. בן שמעון מועמד

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חזי מגן, ששימש בשמונה השנים האחרונות כבעלים ויו"ר בני יהודה, הודיע היום (שלישי) כי הוא עוזב את הקבוצה. חרף הפצרותיהם של כלל אנשי המועדון הזהוב, אוהדים, ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, נשאר מגן בהחלטתו והודיע שבתום העונה יעזוב. נכון לעכשיו, מי שיישאר הוא המנכ"ל משה דמאיו שיכין את הקבוצה לעונה הבאה. מגן אסף את השחקנים והודיע להם כי הוא דבק בהחלטתו לעזוב את הקבוצה ואת הניהול השוטף שלה מתוקף תפקידו כיו"ר, עם זאת הוא ישאיר את הערבויות לשנה נוספת, מה שאומר שהקבוצה תוכל להתנהל, לפחות בשנה הבאה, גם ללא מכירת שחקנים.

חזי מגן נשא הודעה לתקשורת, ואמר: "המצב הזה לא קל לי, אבל אין לי יותר כוחות לעמוד בראש המערכת. דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שהמשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בשבת הקרובה הוא האחרון שלי כיו"ר בני יהודה וכי אני מפנה את מקומי לבא אחריי.

"ההחלטה הזו גמלה בליבי לפני כמה חודשים", הוסיף מגן. "באותו יום שחלק קטן מהאוהדים שלנו שלחו קללות ונאצות נגדי ונגד משה דמאיו והמשפחות שלנו. אמנם מדובר בחלק קטן, אבל מדובר בקללות שאין הדעת סובלת. לשיא הגיעו הדברים ביום בו פתחנו את המגרש הסינטטי, בטקס עם מאות מילדי מחלקת הנוער של בני יהודה והוריהם. לצערי, הגיעו לשם כמה עשרות אוהדים ואמרו דברים שאי אפשר לעבור עליהם לסדר היום.

"באותו יום הודעתי לדמאיו שזה יומי האחרון כיו"ר, ודמאיו, כמו דמאיו, אמר לי שחייבים לגמור את העונה. קיבלתי את דבריו", המשיך לתאר מגן את השתלשלות האירועים, "אבל אמרתי לו שבתום העונה אני מסיים את תפקידי. שאלתי את עצמי 'למה הם מתנהגים כך?' האם לא עזרו לי שמונה שנים במועדון, העובדה שהגענו שלוש פעמים לאירופה, פעמיים לגמר גביע. כל זה לא עמד לזכותנו בימים בהם האוהדים החליטו לרדת לחיינו.

"אני רק רוצה להזכיר שלפני שמונה עונות, דמאיו ואני הוצאנו את הקבוצה מפירוק ושילנו עליה למפרק 2.5 מיליון שקלים", הוסיף מגן. "ניהלנו אגודה שלא היה בה שום דבר וכיום יש לנו כמה שחקנים ששווים כמה מיליונים. אני לא מוכר את בני יהודה ולא מבקש לעצמי כלום, אני הולך בחינם ומשאיר הכול מחכה למישהו שיבוא במקומי".

המשימה החשובה ביותר: השארתו של קשטן

המשמעות של השארת הערבויות היא כי מרבית שחקני הסגל שחתומים יישארו בקבוצה בשנה הבאה. בקבוצה ינסו לסגור עם גם עם אביב חדד ולירוי צעירי שמסיימים את חוזיהם בקיץ, כאשר גם איציק עזוז וכפיר אדרי שמסיימים חוזה צפויים לקבל בקרוב הצעה לעונה הבאה ומסתמן שייענו לה בחיוב. מי שלא יישאר כנראה הוא הבלם הקולימביאני איבן גארידו, כאשר עלתה אפשרות להביא בלם ישראלי נוסף שישחק לצידו של דין מורי ואביב חדד, במקרה שזה אכן יחתום לעונה נוספת. גם עתידו של דלה איינגובה לוט בערפל לא ברור. השוער הניגרי מחזיק אמנם בחוזה לשנתיים נוספות, אולם מספר לא מבוטל של קבוצות מליגת העל מעוניינות בו.

הנושא הבוער על הפרק, מעבר למציאת יו"ר חדש, הוא סוגיית המאמן. בשלב זה עוד לא ברור האם דרור קשטן ימשיך בקבוצה עונה נוספת למרות הצלחתו הגדולה העונה. לנושא עזיבתו של חזי מגן עשוי להיות משקל בהחלטתו הסופית של המאמן, כאשר בבני יהודה ירצו ככל הנראה שקשטן ימשיך עונה נוספת. מגן אף אמר במסיבת העיתונאים שקיים היום: "אמליץ לקשטן לקחת בשתי ידיים את ההצעה להישאר עונה נוספת, אני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת בקבוצה".

עם זאת, במועדון נערכים גם לתסריט בו יחליט קשטן כי הוא לא נשאר, ולוואלה! ספורט נודע כי נכון לעכשיו השמות שנמצאים על הפרק במקרה שייאלצו לחפש מחליף הם משה סיני, אורי מלמיליאן והם הכי מפתיע - רן בן שמעון, שעשוי שלא להמשיך עונה נוספת בקרית שמונה ומוערך מאוד על ידי אנשי המועדון בשכונה.

עוד לפני הדברים של מגן, שחקני בני יהודה השביתו, בתיאום עם המנכ"ל משה דמאיו והמאמן דרור קשטן, את אימון הבוקר. השחקנים ומאמן השוערים יעקב אסייג הגיעו לקאנטרי בבעלותו של הבעלים והיו"ר חזי מגן בתל אביב, במטרה לשכנעו להישאר, מה שכידוע לא צלח בסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully