וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי ינסה לשכנע את מגן להישאר בבני יהודה

מגן נפגש עם נציגי האוהדים ואמר להם: "אני כנראה בדרכי החוצה מהמועדון". בקבוצה החלו במסע שכנועים בכדי להשאירו

חזי מגן, הבעלים של בני יהודה צפוי לכנס ביום שלישי השבוע מסיבת עיתונאים בה יודיע באופן רשמי על עזיבתו. עושה רושם שמגן, שמהרהר בעזיבת המועדון מזה כמה חודשים, נחוש מאד בדעתו, אולם ניסיון העבר מלמד שהוא עוד עשוי לשנות את דעתו. בימים האחרונים, מנסים אנשי המועדון בראשות המנכ"ל משה דמאיו ושחקני הקבוצה להפעיל לחץ כבד על הבעלים שיישאר בשכונה ולא יעזוב את המועדון.

במסגרת מאמצי השכנוע לגרום למגן לשנות את החלטתו, יזם ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי פגישה עם יושב מגן והשניים אמורים להיפגש היום (שני). חולדאי התבטא לא אחת בנוגע לחשיבות הישארותו של מגן בבני יהודה, למועדון בפרט ולספורט בתל אביב בכלל.

מגן נפגש אתמול עם נציגי האוהדים ואמר להם בין השאר: "אני כנראה בדרכי החוצה מהקבוצה". היו"ר טען כי למרות שנקשר מאוד למועדון בשמונה השנים האחרונות, הקש ששבר את גב הגמל מבחינתו היו הקללות הנוראיות שספגו הוא ובני משפחתו מהאוהדים בטקס חנוכת המגרש הסינטטי, שנערך לפני כשלושה חודשים, נוסף על הקללות שספגו הוא ואשתו במספר ממשחקי הקבוצה.

במהלך הפגישה שארכה כשעתיים וננערכה במשרדי המועדון, נכנסו לחדרו של הבעלים גם מספר שחקנים, ביניהם כפיר אדרי, פיני בלילי ואיציק עזוז והפצירו במגן לחזור בו מהחלטתו, כשהם מציינים בפניו את חשיבותו הרבה למועדון. מגן הודה להם על הדברים אולם הוסיף שהוא פגוע מאוד מהיחס לו זכה, וכי הוא נמצא כנראה בדרך החוצה.

נכון לעכשיו, חוסר הוודאות לגבי הישארותו של מגן, אינו מאפשר לעשות פעולות לקראת העונה הבאה. במידה שהוא יעזוב, המאמן דרור קשטן יעזוב גם הוא. גם גורלם של מספר שחקנים תלוי סביב הישארותו או עזיבתו של מגן, כך שעד שלא יתברר סופית מה הוא יחליט, כל הכנותיה של הקבוצה לעונה הבאה בהקפאה. אחד העניינים שלא מטופלים עקב הבלגן, הוא החוזים המסתיימים של חלק מהשחקנים, כמו לירוי צעירי, איציק עזוז ואביב חדד.

לירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס יחזרו נגד חיפה

הניצחון 0:4 בשבת על מכבי נתניה, הבטיח לבני יהודה כמעט סופית את המקום הרביעי והכרטיס לאירופה לעונה הבאה. רק תסריט דמיוני בו תובס בני יהודה על ידי מכבי חיפה במחזור הסיום של הליגה ובמקביל תביס מכבי נתניה בהפרש גבוה את מכבי תל אביב, יגרום לזהובים לאבד את הכרטיס היקר.

עזוז יחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה בשל צבירת כרטיסים צהובים. לעומתו יחזרו לסגל לירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שלא שיחקו אמש בנתניה מאותה הסיבה.

(עדכון ראשון: 15.5, 20:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully