וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "המקום השלישי בהישג יד"

הדס גרינברג

14.5.2011 / 21:45

אחרי ה-0:4 בנתניה שקירב את בני יהודה לאירופה, המאמן סימן עוד מטרה. עטר: "סחטנו כמה שיכולנו מהשחקנים. נגמרו הכוחות"

קובי אליהו

בני יהודה התקרבה להבטחת הכרטיס לאירופה לאחר ניצחון ענק 0:4 על מכבי נתניה בקופסה. אביב חדד (13), שלו מנשה (20), ננאד מרינקוביץ' (51) ופדרו גלבאן (90) פירקו את החבורה של ראובן עטר, שלא הצליחה להתאושש מההדחה בחצי גמר הגביע. בני יהודה זקוקה לנקודה במחזור האחרון כדי להבטיח סופית את הכרטיס, כאשר יש לה סיכוי תיאורטי גם לחלוף על פני מכבי תל אביב ולסיים במקום השלישי.

"יש הנאה מהדרך שבה הקבוצה משחקת. גם השילוב של השחקנים הצעירים, כמו שלושת שחקני הנוער שמשותפים בקבוצה הראשונה, זה הסיפוק שלי כמאמן. עשינו צעד גדול לקראת אירופה, התבססנו במקום הרביעי, וגם המקום השלישי בהישג יד", אמר דרור קשטן אחרי המשחק, והמשיך: "היום שיחקנו היטב ואחרי שבמגרש הזה בפעם הקודמת הובסנו 4:1 בגביע, נעים מאד לחזור הביתה עם כדורגל כזה, בטח ובטח שעם שלוש נקודות ממשחק כזה חשוב.

"מי שמכיר אותי מודע לכך שאני יודע להתמודד גם עם מצבים שהם פחות טובים. בתחילת הדרך הקבוצה שיחקה היטב, והייתה חסרה רגל מסיימת. שלטנו בהרבה משחקים ולא תרגמנו לנקודות. צבירת הנקודות הייתה טובה בסיבוב השני, כי שיפרנו את האספקט הזה".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, לא הופתע מהתבוסה: "סחטנו כמה שיכולנו מהשחקנים, ואין ספק שבחצי גמר נגמרו להם הכוחות. לא הצלחנו להרים אותם למשחק של היום, זה היה ניצחון קל של בני יהודה. לצערנו הפסדנו גם את האפשרות להגיע לאירופה אבל אני לא יכול לכעוס על השחקנים אחרי העונה הזו וכל מה שהם עשו.

"יש תחושה של החמצה, ללא ספק. הפסדנו את המשחק בקלות. מה שבלט במיוחד במחצית השנייה זה שלא היה לשחקנים כוח לעמוד על הרגליים. זה בלט מבחינה מנטאלית וגם בא לידי ביטוי בשערים הקלים שספגנו".

עטר התפנה לסכם את העונה: "בתחילת השנה לא תיארנו לעצמנו שנגיע למצב כל כך טוב מבחינתנו. תוך כדי העונה, התגברה האמונה שלנו, אבל היום, ברגע האחרון, כשלנו. לגבי העונה הבאה, יש עוד זמן לתכנן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully